Oss testetøser imellom

Håper noen kan hjelpe meg <3 har tatt en clearblue digital med ukesindikator. Viste ikke gravid. På stripsene er det tre tydelige streker. Noen som vet om dette betyr jeg har hcg i kroppen? :)
 

Vedlegg

  • IMG_20181015_131622.jpg
    IMG_20181015_131622.jpg
    698 KB · Visninger: 155
Håper noen kan hjelpe meg <3 har tatt en clearblue digital med ukesindikator. Viste ikke gravid. På stripsene er det tre tydelige streker. Noen som vet om dette betyr jeg har hcg i kroppen? :)

Nei, disse strekene får man uansett, dessverre.
 
Håper noen kan hjelpe meg <3 har tatt en clearblue digital med ukesindikator. Viste ikke gravid. På stripsene er det tre tydelige streker. Noen som vet om dette betyr jeg har hcg i kroppen? :)
Det er alltid 3 streker inni disse testene
 
Fikk denne idag på utvannet urin etter alle RFSU-skyggetester i helgen. Ser dere noe? Jeg må i tilfelle hatt el en uke etter da jeg trodde. [emoji848]
IMG_3764.JPG
 
Last edited:
Synes det alltid er en sånn skyggestrek på disse!

Jeg har lest mye om det men også at det da ofte er en synlig skygge alt før de blir våte. Og denne er blå IRL, men jeg vet sannelig ikke. Dette skulle være siste testen før jeg satte meg pent for å vente på mensen på overtid, men nå klarer jeg jo ikke helt å slå meg til ro... [emoji846]
 
Jeg har lest mye om det men også at det da ofte er en synlig skygge alt før de blir våte. Og denne er blå IRL, men jeg vet sannelig ikke. Dette skulle være siste testen før jeg satte meg pent for å vente på mensen på overtid, men nå klarer jeg jo ikke helt å slå meg til ro... [emoji846]
Håper den blir sterkere! Jeg har opplevd begge deler med Clearblue early detection. Fikk en svak blå strek, men var aldri gravid. Så har jeg fått en strek der og var gravid. Klarte ikke skille de fra hverandre, men den ene gangen var den sterkere allerede samme kveld!
 
Hei damer <3

Nå tror jeg at jeg snart blir gal. Den 23.09 hadde jeg en svak positiv test, dagen etter var det ingenting. Var hos gyn den 3.10 å skulle fjerne hormonspiralen. Denne fikk hun ikke ut, å jeg skal til spesialist i starten av november for å få den ut.
Nå fikk jeg en trang til å teste jeg, litt dårlig bilde, men igjen svak positiv.
Kan jeg være den max uheldige av kjemisk hver måned? :p
 

Vedlegg

  • 20181016_131556.jpg
    20181016_131556.jpg
    479,1 KB · Visninger: 171
Hei damer <3

Nå tror jeg at jeg snart blir gal. Den 23.09 hadde jeg en svak positiv test, dagen etter var det ingenting. Var hos gyn den 3.10 å skulle fjerne hormonspiralen. Denne fikk hun ikke ut, å jeg skal til spesialist i starten av november for å få den ut.
Nå fikk jeg en trang til å teste jeg, litt dårlig bilde, men igjen svak positiv.
Kan jeg være den max uheldige av kjemisk hver måned? :p
Ser strek :)
 
Hei damer <3

Nå tror jeg at jeg snart blir gal. Den 23.09 hadde jeg en svak positiv test, dagen etter var det ingenting. Var hos gyn den 3.10 å skulle fjerne hormonspiralen. Denne fikk hun ikke ut, å jeg skal til spesialist i starten av november for å få den ut.
Nå fikk jeg en trang til å teste jeg, litt dårlig bilde, men igjen svak positiv.
Kan jeg være den max uheldige av kjemisk hver måned? :p

Ser streken der :)
 
Hei fine folk!
Skal ifølge syklus ha mens imorgen..Håper ikke den kommer! Men, kjøpe på billigtester.no. Om dere får positiv der, kjøper dere da RFSU og CB i tilegg? Drar dere til lege med urinprøve? Eller stoler dere blindt på tester..for det skal jo egentlig være nok?
 
Back
Topp