Oss testetøser imellom

Hmm, er usikker altså. For pleier å ha den på dag 18-19.. og det er jo uten å miste først. Så skulle trodd jeg fikk EL enda senere nå etter SA? Kroppen kjennes ikke ut som den har EL heller syns jeg.

Hvis du da får den 1 dag før så er jo ikke det store forskjellen akkurat?! Jeg har fått EL mye tidligere etter mine SA’er hvertfall, men etter MA har den blitt forskjøvet. Blir fort kluss etter en abort.

At det ikke kjennes ut som det pleier er også helt normalt, men du finner jo kjapt ut om det var EL ut ifra når mensen kommer.
 
Hvis du da får den 1 dag før så er jo ikke det store forskjellen akkurat?! Jeg har fått EL mye tidligere etter mine SA’er hvertfall, men etter MA har den blitt forskjøvet. Blir fort kluss etter en abort.

At det ikke kjennes ut som det pleier er også helt normalt, men du finner jo kjapt ut om det var EL ut ifra når mensen kommer.
Neida, det er det jo ikke. Men trodde kroppen brukte lenger tid etter en SA, og da hang det ikke på greip for meg. Men aksjer legges inn i kveld ;)
 
Æsj, testen er fremdeles positiv. Sikkert derfor jeg får litt rare EL-tester. Da vet jeg fremdeles ikke når EL er :(
 

Vedlegg

  • Snapchat-283131727~2.jpg
    Snapchat-283131727~2.jpg
    25,7 KB · Visninger: 153
Hei!

Ok dette er desperat, for er egentlig 14 dpo idag og kontrasten er kraftig dratt opp. Men hva ser dere? En slags skygge hvor streken skal være, eller de hvite stripene og en skygge som kontrast på siden av den hvite stripen? Kan potensielt bare være 11 dpo for hadde el smerter 4 dager etter at el-testen fortalte at den skulle prøve å slippe et egg. Håpet er tynt men gir ikke opp før tanta er her. ;)
IMG_3726.JPG
IMG_3731.jpg


Nr 1 av Babyplan samt begge RFSU er morgenurin. De andre tatt på utvannet
 
Hei!

Ok dette er desperat, for er egentlig 14 dpo idag og kontrasten er kraftig dratt opp. Men hva ser dere? En slags skygge hvor streken skal være, eller de hvite stripene og en skygge som kontrast på siden av den hvite stripen? Kan potensielt bare være 11 dpo for hadde el smerter 4 dager etter at el-testen fortalte at den skulle prøve å slippe et egg. Håpet er tynt men gir ikke opp før tanta er her. ;) Vis vedlegget 277879Vis vedlegget 277880

Nr 1 av Babyplan samt begge RFSU er morgenurin. De andre tatt på utvannet

Og slik ser de ut uten at bildet er tuklet med. Kan 3(4) tester av ulikt merke samme dag få skyggestrek?
IMG_3736.jpg
 
Blir ikke klok på denne pp. Disse testene har vært negative frem til i går egentlig. Nå er det stigning fra i går
IMG_0773.JPG
hadde eggløsning rundt 1 oktober altså snart 14 dager siden.
 
Bedre bilde kanskje
IMG_0774.JPG
mensmurringer, hodepine og ømme pupper. Noe foregår, men veldig svake streker med tanke på dpo
 
Noen som har erfaring med disse onestep testene? Får skyggestreker på alle sammen etter tidsfristen.. noen tydeligere enn andre. Har ikke opplevd det før.. (ja jeg ser på testen etter fristen,Hehe) :hilarious:
 
DBC3EB74-9DD7-4276-8198-52D3647AC96C.jpeg
 
Jepp,de har jeg fått skyggestreker på.. nesten alle jeg tok,og jeg var ikke gravid...
Typisk! For noen dritt tester! vet jo at det ikke er noe, da jeg er 6 eller 7 dpo bare. Haha! Men gud så kjipt. Føler jeg får skyggestreker på ALLE tester jeg tar...
 
Typisk! For noen dritt tester! vet jo at det ikke er noe, da jeg er 6 eller 7 dpo bare. Haha! Men gud så kjipt. Føler jeg får skyggestreker på ALLE tester jeg tar...
Ja er utrolig kjipt.. OneStep anbefales ikke her ifra ... ikke rfsu heller.. jeg har hatt gode erfaringer med babyplan og testene fra Normal.. de viser ikke strek uten hCG har jeg erfart ... de fra normal koster bare 50 kr .. men veldig lite fargestoff i,sånn forresten :)
 
Back
Topp