lusemus 71
Forumet er livet
Japp jeg ser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Japp jeg ser
Jeg ser ikke noe, dessverreEr det blenda? Vis vedlegget 274689Vis vedlegget 274690
Jeg ser ikke noe, dessverre![]()
Positiv.Vis vedlegget 274699
Vis vedlegget 274700
Vis vedlegget 274701
Hjeeeelp!!! Strek? Ikke strek? Kjemisk? Skyggestrek? Etter to spontanaborter de siste 8 månedene, tør jeg ikke håpe på noe. Tatt med morgenurin. Skal ha mensen i morgen eller om ca 3 dager (er litt usikker på syklusen). Skulle ikke streken ha vært sterkere isåfall?
Strek!! GratulererVis vedlegget 274699
Vis vedlegget 274700
Vis vedlegget 274701
Hjeeeelp!!! Strek? Ikke strek? Kjemisk? Skyggestrek? Etter to spontanaborter de siste 8 månedene, tør jeg ikke håpe på noe. Tatt med morgenurin. Skal ha mensen i morgen eller om ca 3 dager (er litt usikker på syklusen). Skulle ikke streken ha vært sterkere isåfall?

tusen takkGratulerer![]()
Jeg ser ikke noe dessverreEr det blenda? Vis vedlegget 274689Vis vedlegget 274690
Jeg ser ikke noe dessverreJeg har ikke så velutviklet streksyn da men..
Ser en antydning til strek.Er det blenda? Vis vedlegget 274689Vis vedlegget 274690
Er det blenda? Vis vedlegget 274689Vis vedlegget 274690
Ser ingen tingEr det blenda? Vis vedlegget 274689Vis vedlegget 274690
Japp ser strekVis vedlegget 274699
Vis vedlegget 274700
Vis vedlegget 274701
Jeg opplever dette ofte etter ovitrelle, min fiende kjemisk. Men beklager har ikke opplevd dette og vært gravid. Men mine tester har blitt raskt svakere når jeg har kjemisk. Så jeg har håp for deg. Det er kanskje mindre konsentrert urin.Åh, dette går tydeligvis i dass![emoji17]
Den øverste RFSU er fra i går og den nederste fra i dag.
Strimmeltesten ser også litt svakere ut i dag synes jeg[emoji17]Vis vedlegget 274743
Fikk til og med positiv digital i går, men det må ha vært ovitrelle det da.
Noen som har opplevd lignende og likevell vært gravid?
Jeg har hatt mange kjemiske graviditeter, har sluttet å telle de. Men det er like vondt hver gang når en får håp og så går det i dass.Her er mine tester fra 11 dpo til i dag. Tørket. Spottet brunt hver dag, mer blod i dag. Kjemisk er noe dritt. Fra forsiktig glede og håp til sorg og fortvilelse. Blir veldig lett gravid, men mister gang på gang. Flere her inne med erfaringer med mange kjemiske? Vis vedlegget 274744
Jeg har hatt mange kjemiske graviditeter, har sluttet å telle de. Men det er like vondt hver gang når en får håp og så går det i dass.
Jeg opplever dette ofte etter ovitrelle, min fiende kjemisk. Men beklager har ikke opplevd dette og vært gravid. Men mine tester har blitt raskt svakere når jeg har kjemisk. Så jeg har håp for deg. Det er kanskje mindre konsentrert urin.