Oss testetøser imellom

Er det blenda?
IMG_2990.jpg
IMG_2989.jpg

IMG_2358.JPG

IMG_2355.JPG

IMG_2360.jpg

Hjeeeelp!!! Strek? Ikke strek? Kjemisk? Skyggestrek? Etter to spontanaborter de siste 8 månedene, tør jeg ikke håpe på noe. Tatt med morgenurin. Skal ha mensen i morgen eller om ca 3 dager (er litt usikker på syklusen). Skulle ikke streken ha vært sterkere isåfall?

Vis vedlegget 274699
Vis vedlegget 274700
Vis vedlegget 274701

Hjeeeelp!!! Strek? Ikke strek? Kjemisk? Skyggestrek? Etter to spontanaborter de siste 8 månedene, tør jeg ikke håpe på noe. Tatt med morgenurin. Skal ha mensen i morgen eller om ca 3 dager (er litt usikker på syklusen). Skulle ikke streken ha vært sterkere isåfall?
Strek!! Gratulerer :love7
Man produserer hcg i ulikt tempo, og har inntrykk av at de aller fleste har ganske svak strek før/rett ved ikm :)

Åh, dette går tydeligvis i dass![emoji17]

Den øverste RFSU er fra i går og den nederste fra i dag.
Strimmeltesten ser også litt svakere ut i dag synes jeg[emoji17]
Image1536838276.602908.jpg

Fikk til og med positiv digital i går, men det må ha vært ovitrelle det da.
Noen som har opplevd lignende og likevell vært gravid?

Her er mine tester fra 11 dpo til i dag. Tørket. Spottet brunt hver dag, mer blod i dag. Kjemisk er noe dritt. Fra forsiktig glede og håp til sorg og fortvilelse. Blir veldig lett gravid, men mister gang på gang. Flere her inne med erfaringer med mange kjemiske?
Image1536838555.459375.jpg

Åh, dette går tydeligvis i dass![emoji17]

Den øverste RFSU er fra i går og den nederste fra i dag.
Strimmeltesten ser også litt svakere ut i dag synes jeg[emoji17]Vis vedlegget 274743
Fikk til og med positiv digital i går, men det må ha vært ovitrelle det da.
Noen som har opplevd lignende og likevell vært gravid?
Jeg opplever dette ofte etter ovitrelle, min fiende kjemisk. Men beklager har ikke opplevd dette og vært gravid. Men mine tester har blitt raskt svakere når jeg har kjemisk. Så jeg har håp for deg. Det er kanskje mindre konsentrert urin.

Her er mine tester fra 11 dpo til i dag. Tørket. Spottet brunt hver dag, mer blod i dag. Kjemisk er noe dritt. Fra forsiktig glede og håp til sorg og fortvilelse. Blir veldig lett gravid, men mister gang på gang. Flere her inne med erfaringer med mange kjemiske? Vis vedlegget 274744
Jeg har hatt mange kjemiske graviditeter, har sluttet å telle de. Men det er like vondt hver gang når en får håp og så går det i dass.

Jeg har hatt mange kjemiske graviditeter, har sluttet å telle de. Men det er like vondt hver gang når en får håp og så går det i dass.

Har du snakket meg gyn om dette? Jeg syns de er så raske med å konkludere at det er aldersrelatert.. Jeg har ikke blitt utredet for habituell abort. Har en sa, en ma og utallige kjemiske bak meg siden september 2017. Begynner virkelig å tære veldig på den psykiske helsen min nå. Hvor er du i syklusen da?

Jeg opplever dette ofte etter ovitrelle, min fiende kjemisk. Men beklager har ikke opplevd dette og vært gravid. Men mine tester har blitt raskt svakere når jeg har kjemisk. Så jeg har håp for deg. Det er kanskje mindre konsentrert urin.

Takk for svar. Jeg klarer ikke helt å slutte å håpe enda, skal ta en test i kveld, da får jeg vel et endelig svar på hvilken vei det går.
Har lest at RFSU testene kan variere veldig i styrke, de to jeg har tatt er fra ulike pakker, så jeg klamrer meg litt til det håpet.
Men synes babyplanstrimmelen også var litt svakere i dag, så det er vel bare dumt å ha forhåpninger[emoji17]
Leit å høre at du har hatt så mange kjemiske, utrolig kjipt når man begynner å få forhåpninger og så går det ikke likevell.

Back
Topp