Oss testetøser imellom

Image1537010621.840653.jpg

Hva tror dere?[emoji22] Alle er tatt med morgenurin. Den lille antydningen til strek kom ikke opp før etter flere minutter. I morges hadde jeg biiiittelitt antydning til rosa utflod på papiret når jeg tørka meg, og nå nettopp var det bittelitt brunt når jeg tørka meg. Tok en test nå også, ca 5 timer etter den i morges. Ser nesten ingenting der (Se bilde nedenfor).Er alt håp ute? Kan det ha vært en kjemisk?[emoji25] Fikk «gravid 1-2» på clearblue digital i går morges. Men det at streken ikke bli sterkere, det bekymrer vettet av meg. Noen med erfaring?

(Alle er a1-tester)

Image1537010840.809173.jpg

Last edited:
Vis vedlegget 274916

Her er gårsdagens test :) skal prøve å holde motet oppe! Skal ta en ny i morgen tidlig. Håper så inderlig det går rette veien denne gangen[emoji173]️ har du tatt samme type tester? Så herlig at du fikk mye sterkere test! Det er sikkert veldig betryggende [emoji4]

Det er vanskelig å sammenligne når man ikke ser de ved siden av hverandre, kan være enig i at den du tok sist så bittelitt svakere ut, men som sagt har mine variert litt de også, så jeg har troa for deg![emoji1] Tebker at det skal veldig lite variasjon til med tanke på væskeinntak osv så tidlig, før det påvirker resultatet[emoji4]
jeg har tatt babyplan og RFSU samtidig. RFSU har definitivt varierende resultat hvertfall!

Det ligger bilde av mine tester rett over her hvis du vil se[emoji4]

Vis vedlegget 274961

Hva tror dere?[emoji22] Alle er tatt med morgenurin. Den lille antydningen til strek kom ikke opp før etter flere minutter. I morges hadde jeg biiiittelitt antydning til rosa utflod på papiret når jeg tørka meg, og nå nettopp var det bittelitt brunt når jeg tørka meg. Tok en test nå også, ca 5 timer etter den i morges. Ser nesten ingenting der (Se bilde nedenfor).Er alt håp ute? Kan det ha vært en kjemisk?[emoji25] Fikk «gravid 1-2» på clearblue digital i går morges. Men det at streken ikke bli sterkere, det bekymrer vettet av meg. Noen med erfaring?

(Alle er a1-tester)

Vis vedlegget 274962

Så ikke denne før nå, men jeg synes det er stigning jeg?[emoji2] Har ikke prøvd disse testene selv så jeg vet ikke hvor sterke strekene «bær» være.

Vis vedlegget 274961

(Alle er a1-tester)

Vis vedlegget 274962

Så ikke denne før nå, men jeg synes det er stigning jeg?[emoji2] På det bildet med flere tester altså. Den nederste er sikkert svakere fordi det ikke er morgenurin[emoji5] Har ikke prøvd disse testene selv så jeg vet ikke hvor sterke strekene «bør» være.

Legger ut bilde av testene mine så andre kan se hvis de opplever lignende.
Jeg trodde håpet var ute i går, men plutselig har det snudd![emoji2][emoji7]Vis vedlegget 274849

Så fantastisk :) <3 Skikkelig glad på dine vegne! Og jeg får selv litt håp <3 Håper den lille klamrer seg fast både hos deg og meg! Jeg krysser fingrene! Har du barn fra før? Har du mistet før?
Har du vurdert å ta blodprøver for å måle HCG? Jeg skal til legen på tirsdag, tenker å be om det. Men skulle så ønske jeg kunne få sett at graviditetstestene blir sterkere også, så pulsen får roet seg litt.

noen som ser noe? hvilken erfaring har dere med disse testene? Aner ikke dpo, men hadde sist med 23.08 så helt sikkert veldig tidlig å teste! hehe :hilarious:

Vedlegg

• tessstttt.jpg
    tessstttt.jpg
    130,8 KB · Visninger: 275
Så fantastisk :) <3 Skikkelig glad på dine vegne! Og jeg får selv litt håp <3 Håper den lille klamrer seg fast både hos deg og meg! Jeg krysser fingrene! Har du barn fra før? Har du mistet før?
Har du vurdert å ta blodprøver for å måle HCG? Jeg skal til legen på tirsdag, tenker å be om det. Men skulle så ønske jeg kunne få sett at graviditetstestene blir sterkere også, så pulsen får roet seg litt.

Takk for det![emoji2] Jag har ikke barn fra før nei, vi har prøvd i over et år nå og jeg har aldri hatt en positiv test før.
Det håper jeg også, jeg har troa for deg![emoji2]
Jeg tenker at siden det ser ut som det er stigning på testene i dag også så slår jeg meg til ro med det. Men hvis jeg var veldig usikker som du er så hadde jeg nok bedt pm HCG måling, særlig når du skal til legen uansett![emoji5] Fryktelig slitsomt å vurdere styrken på disse testene, Berg og dalbane av følelser rett og slett. Når jeg trodde det var kjemisk sa jeg til både meg selv og samboeren at jeg aldri skulle tidligteste igjen.
Du må oppdatere ved neste test, jeg er så spent! Men anbefaler egentlig å bare teste om morgenen jeg altså, synes bare jeg lagde usikkerhet for meg selv ved å ta flere til dagen, som varierte i styrke[emoji5]

tok en til! ser noe super svakt i virkeligheten. men disse er vel kjent for skyggestreker! rfsu!

Vedlegg

• rfsu.jpg
    rfsu.jpg
    273,1 KB · Visninger: 267
Takk for det![emoji2] Jag har ikke barn fra før nei, vi har prøvd i over et år nå og jeg har aldri hatt en positiv test før.
Det håper jeg også, jeg har troa for deg![emoji2]
Jeg tenker at siden det ser ut som det er stigning på testene i dag også så slår jeg meg til ro med det. Men hvis jeg var veldig usikker som du er så hadde jeg nok bedt pm HCG måling, særlig når du skal til legen uansett![emoji5] Fryktelig slitsomt å vurdere styrken på disse testene, Berg og dalbane av følelser rett og slett. Når jeg trodde det var kjemisk sa jeg til både meg selv og samboeren at jeg aldri skulle tidligteste igjen.
Du må oppdatere ved neste test, jeg er så spent! Men anbefaler egentlig å bare teste om morgenen jeg altså, synes bare jeg lagde usikkerhet for meg selv ved å ta flere til dagen, som varierte i styrke[emoji5]

Så spennende :))

Det er helt forferdelig å drive med analyse og vurdering av styrken på testene. Blir gærn! Men samtidig klarer jeg ikke å la vær. Skulle helst ha testa 10 ganger for dagen [emoji23][emoji28]

Ja. Veldig lurt egentlig å ikke tidligteste, men så er det jo så himla vanskelig å la vær. Grunnen til at jeg er ekstra bekymra, er fordi at jeg skulle hatt mensen i går. I mitt hode ville testen nå vært supersterk! Den har vært det de andre gangene jeg har vært gravid, så jeg blir rimelig forvirra og redd. Men så kan man jo ikke sammenligne heller, HCG’en produseres vel forskjellig fra gang til gang, og person til person. Hvor ligger du i forhold til DPO og IKM og alle disse forkortelsene?[emoji28]

Skal oppdatere! Tenker jeg tar en i morgen tidlig også. Du må også oppdatere hvis du tester mer [emoji4] Har du prøvd CB digital?

Så spennende :))

Det er helt forferdelig å drive med analyse og vurdering av styrken på testene. Blir gærn! Men samtidig klarer jeg ikke å la vær. Skulle helst ha testa 10 ganger for dagen [emoji23][emoji28]

Ja. Veldig lurt egentlig å ikke tidligteste, men så er det jo så himla vanskelig å la vær. Grunnen til at jeg er ekstra bekymra, er fordi at jeg skulle hatt mensen i går. I mitt hode ville testen nå vært supersterk! Den har vært det de andre gangene jeg har vært gravid, så jeg blir rimelig forvirra og redd. Men så kan man jo ikke sammenligne heller, HCG’en produseres vel forskjellig fra gang til gang, og person til person. Hvor ligger du i forhold til DPO og IKM og alle disse forkortelsene?[emoji28]

Skal oppdatere! Tenker jeg tar en i morgen tidlig også. Du må også oppdatere hvis du tester mer [emoji4] Har du prøvd CB digital?

Enig, det er veldig vanskelig å la være. Jeg skjønner at du bekymrer deg over styrken på streken. Men på RFSU har jeg også veldig svake streker, som du ser på bildet, det er nok ulik styrke på fargestoffet i testene[emoji4] Og vi har jo varierende HCG produksjon, ja.
Jeg er 12 dpo i dag.
Jeg fikk faktisk positiv digital på onsdag, 9 dpo. Jeg har testet i dag også, og synest det er litt stigning? Den nederste på hver av rekkene er fra i dag[emoji4]
IMG_2970.JPG

Har ikke fått tatt tester hver dag, men regner med at dette er en grei stigning:)

B071B752-5C67-40EF-A04B-619DC752E7ED.jpeg
13 dpo

E2101C3B-0913-44A8-B5E0-2D654F624160.jpeg
16 dpo
:love7

Vedlegg

• 9DF12E2C-D4A4-4641-BECC-85678E770B86.jpeg
    9DF12E2C-D4A4-4641-BECC-85678E770B86.jpeg
    959,7 KB · Visninger: 290
Jeg får opp svake streker/skygger og aner ikke hvordan jeg skal tolke disse ... har akkurat blødd og hatt mensen, men følte det stakk sånn i magen etter blødningene stoppet, og testet derfor. Er disse kjent for å ha skygge?

Vedlegg

• 4E399BC7-9531-4C04-BDB9-711D2B9F4807.jpeg
    4E399BC7-9531-4C04-BDB9-711D2B9F4807.jpeg
    288,3 KB · Visninger: 307
  • C306FA3D-3C1E-4ABD-B49D-10DA2D5250C5.jpeg
    C306FA3D-3C1E-4ABD-B49D-10DA2D5250C5.jpeg
    220,4 KB · Visninger: 276
Back
Topp