Oss testetøser imellom

Åh, jeg blir gal av dette! Det hadde faktisk vært bedre med blanke tester en sakte forsvinnende streker[emoji17]
Image1536870615.317244.jpg

Strek eller skygge? Kunne gjerne vært litt sterkere for min del...syns det var vanskelig å se om den er blå eller grå. Vises litt bedre in real life enn det jeg får frem på bildet
IMG_3010.JPG
IMG_3011.jpg
IMG_3012.jpg

Da fikk jeg en positiv digital [emoji173]️[emoji173]️ I dag på IKM-dagen. Men, kjenner jeg bekymrer meg over den supersvake a1-testen. Synes den er svakere enn den va i går [emoji29] Hva tenker dere?
Vis vedlegget 274817
Synes den ser litt svakere ut enn den du la ut igår, men! Det kan være svakere farge i denne testen, testene varierer en del, samt at HCG antakelig ikke har økt noe særlig på ett døgn. Så ville pustet med magen og tatt en ny imorgen tidlig:) der er jo strek:)

Da fikk jeg en positiv digital [emoji173]️[emoji173]️ I dag på IKM-dagen. Men, kjenner jeg bekymrer meg over den supersvake a1-testen. Synes den er svakere enn den va i går [emoji29] Hva tenker dere? Den nederste er fra i går.
Vis vedlegget 274817
Vis vedlegget 274823

Jeg har erfart de siste dagene at testene varierer veldig i styrke. Det så ut som mine var på retur i går, men i dag fikk jeg mye sterkere test. Så ikke gi opp håpet enda[emoji4] Har du bilde av gårsdagens test?

Vanskelig å vurdere, håper den blir sterkere[emoji4]

Har hatt svakt utslag flere dager siste uka, så tviler litt...det dumme jeg har gjort er å bruke ulike typer tester som gjør at det er vanskelig å se utvikling...men, tenker de skulle begynt å bli sterkere. Skal kjøpe en pk til med denne testen og teste imorgen og søndag. Hvis det da ikke er øking i styrke så tar jeg det som negativt.

Strek eller skygge? Kunne gjerne vært litt sterkere for min del...syns det var vanskelig å se om den er blå eller grå. Vises litt bedre in real life enn det jeg får frem på bildet Vis vedlegget 274807Vis vedlegget 274808Vis vedlegget 274809

Det er nok skygge. De er like upålitelige som RFSU-stimmeltest når det gjelder sånne svake skygger. Har ikke du tester veldig lenge nå uten å få positiv eller mens? Hvor mange dager over IKM? Kanskje du burde ta en tur til legen?

Du må jo ha svidd av en formue på tester! [emoji33]

Det er nok skygge. De er like upålitelige som RFSU-stimmeltest når det gjelder sånne svake skygger. Har ikke du tester veldig lenge nå uten å få positiv eller mens? Hvor mange dager over IKM? Kanskje du burde ta en tur til legen?

Du må jo ha svidd av en formue på tester! [emoji33]

Ja tror og det er skygge. Ble oppfordret av gyn å ta nye tester hvis ikke mens kom som den skulle, derfor testet både i aug og nå sept. Men bli pause nå, får bare skygger/svake strek og da er det nok inget[emoji4] men kroppen måtte mer enn gjerne blitt normal, så blir nok tur til lege hvis det fortsetter slik.

Ja tror og det er skygge. Ble oppfordret av gyn å ta nye tester hvis ikke mens kom som den skulle, derfor testet både i aug og nå sept. Men bli pause nå, får bare skygger/svake strek og da er det nok inget[emoji4] men kroppen måtte mer enn gjerne blitt normal, så blir nok tur til lege hvis det fortsetter slik.

Ja, Ok! Da skjønner jeg! Håper det ordner seg [emoji5]

Jeg har erfart de siste dagene at testene varierer veldig i styrke. Det så ut som mine var på retur i går, men i dag fikk jeg mye sterkere test. Så ikke gi opp håpet enda[emoji4] Har du bilde av gårsdagens test?

Image1536957910.363500.jpg

Her er gårsdagens test :) skal prøve å holde motet oppe! Skal ta en ny i morgen tidlig. Håper så inderlig det går rette veien denne gangen[emoji173]️ har du tatt samme type tester? Så herlig at du fikk mye sterkere test! Det er sikkert veldig betryggende [emoji4]

Back
Topp