Snøkrystall
Forelsket i forumet
Åh, jeg blir gal av dette! Det hadde faktisk vært bedre med blanke tester en sakte forsvinnende streker[emoji17]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er tull med farge i testane. Krysser for degÅh, jeg blir gal av dette! Det hadde faktisk vært bedre med blanke tester en sakte forsvinnende streker[emoji17] Vis vedlegget 274786
RFSU sine tester er ikke til å stole på!Åh, jeg blir gal av dette! Det hadde faktisk vært bedre med blanke tester en sakte forsvinnende streker[emoji17] Vis vedlegget 274786

Håper det er tull med farge i testane. Krysser for deg
RFSU sine tester er ikke til å stole på!
Håper testene tar seg sammen og klinker til med skikkelig positiv!![]()
Synes den ser litt svakere ut enn den du la ut igår, men! Det kan være svakere farge i denne testen, testene varierer en del, samt at HCG antakelig ikke har økt noe særlig på ett døgn. Så ville pustet med magen og tatt en ny imorgen tidligDa fikk jeg en positiv digital [emoji173]️[emoji173]️ I dag på IKM-dagen. Men, kjenner jeg bekymrer meg over den supersvake a1-testen. Synes den er svakere enn den va i går [emoji29] Hva tenker dere?
Vis vedlegget 274817
Strek eller skygge? Kunne gjerne vært litt sterkere for min del...syns det var vanskelig å se om den er blå eller grå. Vises litt bedre in real life enn det jeg får frem på bildet Vis vedlegget 274807Vis vedlegget 274808Vis vedlegget 274809
Da fikk jeg en positiv digital [emoji173]️[emoji173]️ I dag på IKM-dagen. Men, kjenner jeg bekymrer meg over den supersvake a1-testen. Synes den er svakere enn den va i går [emoji29] Hva tenker dere? Den nederste er fra i går.
Vis vedlegget 274817
Vis vedlegget 274823
Vanskelig å vurdere, håper den blir sterkere[emoji4]
Da var det nok farge stoffet som fuska HURRALegger ut bilde av testene mine så andre kan se hvis de opplever lignende.
Jeg trodde håpet var ute i går, men plutselig har det snudd![emoji2][emoji7]Vis vedlegget 274849
Strek eller skygge? Kunne gjerne vært litt sterkere for min del...syns det var vanskelig å se om den er blå eller grå. Vises litt bedre in real life enn det jeg får frem på bildet Vis vedlegget 274807Vis vedlegget 274808Vis vedlegget 274809
Det er nok skygge. De er like upålitelige som RFSU-stimmeltest når det gjelder sånne svake skygger. Har ikke du tester veldig lenge nå uten å få positiv eller mens? Hvor mange dager over IKM? Kanskje du burde ta en tur til legen?
Du må jo ha svidd av en formue på tester! [emoji33]
Ja tror og det er skygge. Ble oppfordret av gyn å ta nye tester hvis ikke mens kom som den skulle, derfor testet både i aug og nå sept. Men bli pause nå, får bare skygger/svake strek og da er det nok inget[emoji4] men kroppen måtte mer enn gjerne blitt normal, så blir nok tur til lege hvis det fortsetter slik.
Det gjør det nokJa, Ok! Da skjønner jeg! Håper det ordner seg [emoji5]
man blir jo bare forvirret og forhåpningsfull når man får svake streker/skygger. Men nå blir det testepause

Jeg har erfart de siste dagene at testene varierer veldig i styrke. Det så ut som mine var på retur i går, men i dag fikk jeg mye sterkere test. Så ikke gi opp håpet enda[emoji4] Har du bilde av gårsdagens test?