Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser et eller annet på den til høyreVis vedlegget 274541Vis vedlegget 274542
Ser strek på den ene (tror jeg)...men trenger deres streksyn[emoji23][emoji23] begge tatt idag, på ettermiddag - ikke optimalt mtp konsentrert urin
Ser et eller annet på den til høyre![]()
Klarer ikke se noeVis vedlegget 274541Vis vedlegget 274542
Ser strek på den ene (tror jeg)...men trenger deres streksyn[emoji23][emoji23] begge tatt idag, på ettermiddag - ikke optimalt mtp konsentrert urin
Nei det er kanskje en håpestrek jeg ser...skjønner ikke bæret av dette. Skal teste frem til helga, skjer det inget så blir det legen på meg neste uke. Da må de undersøke meg nærmere. Tenker jeg ikke er gravid, så får en sterkere strek heller bli en overraskelse men grunnet formen (og den rare syklusen jeg har hatt) så skal jeg teste litt til.Klarer ikke se noe![]()
8 dpo ikke morgeurin. ser dere noe i dag å?![]()
Har trua på hormonell blødning du hadde. Du er GRAVID.Syns streken er sterkere i kveld. Blør ikke mer, men kom en del brunt. Vis vedlegget 274540 er 11 dpo. Det her er så fælt. Vil heller ha mensen enn å gå sånn i uvissehet
Oi, så spennende da! Skjønner du synes dette er helt forferdelig å gå slik å vente. Kan du ikke ta en digital? Så slipper du jo å tolke?Syns streken er sterkere i kveld. Blør ikke mer, men kom en del brunt. Vis vedlegget 274540 er 11 dpo. Det her er så fælt. Vil heller ha mensen enn å gå sånn i uvissehet
Har trua på hormonell blødning du hadde. Du er GRAVID.
Har du målt Amh ?Begynt å blød mer igjen i dag dessverre[emoji17] Dr blir nok ikke flere babyer på oss. Det er nok kroppen som forteller meg at jeg har blitt for gammel. Eller så er det noe galt i livmoren, som gjør at jeg blør ut graviditetene. Men det burde de vel sett når jeg hadde utskrapning i april?
Oi, så spennende da! Skjønner du synes dette er helt forferdelig å gå slik å vente. Kan du ikke ta en digital? Så slipper du jo å tolke?
Har du målt Amh ?
Har du målt Amh ?
oppe i dag, nede i gårhva tror dere?
![]()
oppe i dag, nede i gårhva tror dere?
![]()