Oss testetøser imellom

Syns streken er sterkere i kveld. Blør ikke mer, men kom en del brunt.
IMG_0511.JPG
er 11 dpo. Det her er så fælt. Vil heller ha mensen enn å gå sånn i uvissehet

IMG_2944.jpg
IMG_2945.jpg

Ser strek på den ene (tror jeg)...men trenger deres streksyn[emoji23][emoji23] begge tatt idag, på ettermiddag - ikke optimalt mtp konsentrert urin

Ble stort sett samme resultat...jeg aner ikke når IKM er eller når EL var, kunne like godt være 4 uker på vei som 2. Så skal teste videre i noen dager nå. Hadde svakt utslag før helgen og, så synes det er rart strekene ikke blir sterkere nå[emoji53][emoji53] kvalme har jeg hatt siden forrige søndag, brystene er ømme og har vokst så pass at bh’n strammer litt for mye...trett og litt utkobla. Skjønner det ikke, kan vel ikke gå med så lav HCG i en uke uten at strekene skal bli sterkere? Tenker det blir legetime for å undersøke dette nærmere, er jo redd det kan være noe annet enn graviditet jeg nå[emoji15]

Klarer ikke se noe :(
Nei det er kanskje en håpestrek jeg ser...skjønner ikke bæret av dette. Skal teste frem til helga, skjer det inget så blir det legen på meg neste uke. Da må de undersøke meg nærmere. Tenker jeg ikke er gravid, så får en sterkere strek heller bli en overraskelse men grunnet formen (og den rare syklusen jeg har hatt) så skal jeg teste litt til.

Syns streken er sterkere i kveld. Blør ikke mer, men kom en del brunt. Vis vedlegget 274540 er 11 dpo. Det her er så fælt. Vil heller ha mensen enn å gå sånn i uvissehet
Oi, så spennende da! Skjønner du synes dette er helt forferdelig å gå slik å vente. Kan du ikke ta en digital? Så slipper du jo å tolke?

Har trua på hormonell blødning du hadde. Du er GRAVID.

Begynt å blød mer igjen i dag dessverre[emoji17] Dr blir nok ikke flere babyer på oss. Det er nok kroppen som forteller meg at jeg har blitt for gammel. Eller så er det noe galt i livmoren, som gjør at jeg blør ut graviditetene. Men det burde de vel sett når jeg hadde utskrapning i april?

Tok en ny test nå og den er fortsatt positiv, men jeg blør mye. Regner med hcg henger igjen i urinen.
IMG_0512.JPG

Begynt å blød mer igjen i dag dessverre[emoji17] Dr blir nok ikke flere babyer på oss. Det er nok kroppen som forteller meg at jeg har blitt for gammel. Eller så er det noe galt i livmoren, som gjør at jeg blør ut graviditetene. Men det burde de vel sett når jeg hadde utskrapning i april?
Har du målt Amh ?

Oi, så spennende da! Skjønner du synes dette er helt forferdelig å gå slik å vente. Kan du ikke ta en digital? Så slipper du jo å tolke?

En digital vil slå ut, men gidder ikke kjøpe det. Bruker en formue på tester hver syklus. Å sånn har det vært 1 år.. Med så mye blod går det ikke denne gangen heller

Har du målt Amh ?

Tenker forøvrig jeg burde ta en ny status av
FSH, LH, Ø2, TSH, fritt-T4, prolaktin, testosteron, androstenedion, SHBG. Hadde tenkt å ta de blodprøvene i dag, men siden jeg har hcg i blod blir muligens feil på prøvesvarene. Er så lei meg, orker ikke mer nå

Back
Topp