Vis vedlegget 269142
10 dpo morgen til 11 dpo morgen [emoji2]
Ser kjempefint ut[emoji7][emoji1405]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 269142
Synes jeg skimter noe på denne jeg[emoji848]Tok en test nå, fortsatt blenda [emoji24] 12 DPO idag.. Har fortsatt et lite håp, jeg fikk sen positiv test sist jeg var gravid og hvis det var festeblødning på tirsdag som jeg tror, så kan det jo hende kroppen ikke har produsert nok HCG ennå [emoji173]️ Håper håper!!
Vis vedlegget 269119
Synes jeg skimter noe på denne jeg[emoji848]
Når bruker du å ha EL? Er jo bare å ta en og se styrken på den, er den sterk så tar du en til i morgen og ser om den synker eller øker.Endelig fikk jeg disse i posten [emoji28] men er det for sent å teste i dag siden jeg er CD16? [emoji849]![]()
Når bruker du å ha EL? Er jo bare å ta en og se styrken på den, er den sterk så tar du en til i morgen og ser om den synker eller øker.

Dumt spørsmål, men vet ikke om det har noe å si hvilken kopp jeg bruker 
Endelig fikk jeg disse i posten [emoji28] men er det for sent å teste i dag siden jeg er CD16? [emoji849]![]()
Denne er langt fra positiv men det er umulig å si om El har vært eller ikke når du ikke er sikker på når El burde komme i din kropp eller om du har kjent det skje på kroppenCa. 10 min siden, men den er ikke helt positiv så har EL da vært eller ikke vært ? [emoji849]![]()
![]()
Denne er langt fra positiv men det er umulig å si om El har vært eller ikke når du ikke er sikker på når El burde komme i din kropp eller om du har kjent det skje på kroppen
Ingen tvil lengerPrøvar å overbevise meg sjølv om at dette ikkje er kjemiske streker, men sterke fine baby-strekar.
Vis vedlegget 269125
Vis vedlegget 269126Vis vedlegget 269127
No reiser vi på familieweekend, så skal ikkje teste meir før eg kjem heim, og forhåpentligvis ikkje har fått mens [emoji120]
Ser noe svaktNå har testen tørka litt, er det flere som ser streken?? Håper det ikke bare er en skygge [emoji33]
Vis vedlegget 269133
Kjempe fremgangVis vedlegget 269142
[emoji7]Ingen tvil lenger![]()
Jeg skvatt til på første bildet du la ut, for jeg syntes jeg så antydningen allerede derGodt det ikke bare er jeg som ser noe svaaakt, begynte å lure på om jeg hadde blitt litt gal fordi ønsket er så sterkt [emoji85] Får vel ha litt is i magen og teste om et par dager igjen, og håååpe det er en tidlig babystrek [emoji173]️
El-tester skal ikke redigeres, sånn til info til neste gang, siden det er styrken på test-streken man ser på, og da må vi ha den originaleCa. 10 min siden, men den er ikke helt positiv så har EL da vært eller ikke vært ? [emoji849]![]()
![]()
La med vanlig bilde og [emoji28]El-tester skal ikke redigeres, sånn til info til neste gang, siden det er styrken på test-streken man ser på, og da må vi ha den originale![]()
Det gjelder kun med gtesterLa med vanlig bilde og [emoji28]
Da vet jeg det til neste gang. Trodde man skulle se strekene bedre med negativ bilde [emoji28]
Man kan vel ikke se noe så tidlig?Vis vedlegget 269178
Me denne testen kan de likevel ikke se noe baby her oppe på sykehuset å heller ikke en xu.
Så ikke vet jeg?[emoji17] Sitter å venter på en blodprøve de skulle ta.