Oss testetøser imellom

Endelig fikk jeg disse i posten [emoji28] men er det for sent å teste i dag siden jeg er CD16? [emoji849]
604d9ce3e034a3f4b1b15efd12d4adbf.jpg

Endelig fikk jeg disse i posten [emoji28] men er det for sent å teste i dag siden jeg er CD16? [emoji849]
Når bruker du å ha EL? Er jo bare å ta en og se styrken på den, er den sterk så tar du en til i morgen og ser om den synker eller øker.

Når bruker du å ha EL? Er jo bare å ta en og se styrken på den, er den sterk så tar du en til i morgen og ser om den synker eller øker.

Jeg er faktisk usikker når det gjelder EL. Men kan jeg bruke pappkopp eller må jeg ha plastkopp? For har bare pappkopp i skapet :hilarious::hilarious: Dumt spørsmål, men vet ikke om det har noe å si hvilken kopp jeg bruker :hilarious:

Jeg har EL på CD 17/18, så for min del hadde det ikke vært for sent i alle fall [emoji4] Er jo bare å ta en test eller to og se på styrken?

Ca. 10 min siden, men den er ikke helt positiv så har EL da vært eller ikke vært ? [emoji849]
9e27e88ec4d08c2e3ab9e0ad590855b5.jpg
4a0203a13bb27eded5002e3302c5db55.jpg
Denne er langt fra positiv men det er umulig å si om El har vært eller ikke når du ikke er sikker på når El burde komme i din kropp eller om du har kjent det skje på kroppen

Denne er langt fra positiv men det er umulig å si om El har vært eller ikke når du ikke er sikker på når El burde komme i din kropp eller om du har kjent det skje på kroppen

Har kjent små stikkinger i de siste dagene og små rart der nede etter de stikkingene, men hadde egg hvit noen dager etter mens og det syns jeg var veldig kort tid etter mens å få det. og det var ca. 4 dager etter mens o_O

Godt det ikke bare er jeg som ser noe svaaakt, begynte å lure på om jeg hadde blitt litt gal fordi ønsket er så sterkt [emoji85] Får vel ha litt is i magen og teste om et par dager igjen, og håååpe det er en tidlig babystrek [emoji173]️
Jeg skvatt til på første bildet du la ut, for jeg syntes jeg så antydningen allerede der ;)

Ca. 10 min siden, men den er ikke helt positiv så har EL da vært eller ikke vært ? [emoji849]
9e27e88ec4d08c2e3ab9e0ad590855b5.jpg
4a0203a13bb27eded5002e3302c5db55.jpg
El-tester skal ikke redigeres, sånn til info til neste gang, siden det er styrken på test-streken man ser på, og da må vi ha den originale ;)

El-tester skal ikke redigeres, sånn til info til neste gang, siden det er styrken på test-streken man ser på, og da må vi ha den originale ;)
La med vanlig bilde og [emoji28]

Da vet jeg det til neste gang. Trodde man skulle se strekene bedre med negativ bilde [emoji28]

La med vanlig bilde og [emoji28]

Da vet jeg det til neste gang. Trodde man skulle se strekene bedre med negativ bilde [emoji28]
Det gjelder kun med gtester :)
En strek er ikke en strek på EL tester :) jeg får alltid to streker på EL tester men de er ikke positive før teststreken er sterkere enn kontrollstreken

IMG_4184.JPG

Me denne testen kan de likevel ikke se noe baby her oppe på sykehuset å heller ikke en xu.
Så ikke vet jeg?[emoji17] Sitter å venter på en blodprøve de skulle ta.

Back
Topp