Oss testetøser imellom

Vis vedlegget 269178

Me denne testen kan de likevel ikke se noe baby her oppe på sykehuset å heller ikke en xu.
Så ikke vet jeg?[emoji17] Sitter å venter på en blodprøve de skulle ta.

Er litt tidlig å se noe enda. Du er jo ca rundt 4-5 uker, og de ser vel ikke noe før rundt uke 6?[emoji848]
Legen min vil ikke ta UL før rundt uke 7, før da kan man se noe :)

Jeg skvatt til på første bildet du la ut, for jeg syntes jeg så antydningen allerede der ;)

Ååh håper det er noe der altså [emoji1374] Er generelt ikke så god på å se streker selv, så føler at når jeg ser så «må» det jo være noe [emoji7] håper håper!

Hva er deres erfaring med Babyplan både graviditetstester og EL tester?

Og er dere fornøyde med nettsiden billige-tester.no ?

Veldig fornøyd! Fikk pos el-test dagen før jeg fikk kraftige symptomer på EL, og den klaffet på første forsøk, 9 dager etter fikk jeg positiv graviditetstest på babyplanstrimmel[emoji5][emoji5]

Vis vedlegget 269178

Me denne testen kan de likevel ikke se noe baby her oppe på sykehuset å heller ikke en xu.

Dette går nok bra skal du se :) er enda litt tidlig å se noe!

Woho, endelig får man svaaaak antydning til strek på disse testene. Er 11 dpo og har fått både positiv digital 9 dpo kveld og andre tydelige rosa streker på andre tester :p
IMG_7154.jpg

Snapchat-1261735087.jpg

Vet ikke hvor jeg er i dpo land ellee noe sånt, kjenner angsten for kjemisk eller å miste brer seg ut i hele kroppen, tårene renner og jeg skjelver. Har fortsatt 7 nattevakter igjen etter ferien før jeg går over i ny jobb på dagtid.. jeg vil tenke positiv men alikevell er det noe som holder meg igjen

Vis vedlegget 269201

Vet ikke hvor jeg er i dpo land ellee noe sånt, kjenner angsten for kjemisk eller å miste brer seg ut i hele kroppen, tårene renner og jeg skjelver. Har fortsatt 7 nattevakter igjen etter ferien før jeg går over i ny jobb på dagtid.. jeg vil tenke positiv men alikevell er det noe som holder meg igjen
Har strekene blitt svakere da?

Vis vedlegget 269178

I mitt forrige svangerskap var jeg på tidlig ul noen dager etter jeg fikk 2-3 på digitale. Legen min henviste meg til gyn så tidlig pga jeg hadde mistet to ganger på rad og da hadde hatt 2 små blødninger iløpet av de siste dagene. Jeg var ca 4+5 på vei. Men på ul kunne de ikke se noen verdens ting... og han gynekologen spurte meg om legen min hadde bekreftet at jeg hadde positiv g-test. Vi tok ta blodprøve med 2 dagers mellomrom og avtalte videre oppfølging når vi fikk resultat av HCG stigning. Uka etter ringte gyn og sa at stigningen var flott, og ville ha meg tilbake mot slutten av uken. Da var jeg ca 6+0 ifølge meg selv. Og da så vi plutselig noe der inne, med et lite hjerte som banket.
Så det kan så absolutt være for tidlig for å se noe!

I mitt forrige svangerskap var jeg på tidlig ul noen dager etter jeg fikk 2-3 på digitale. Legen min henviste meg til gyn så tidlig pga jeg hadde mistet to ganger på rad og da hadde hatt 2 små blødninger iløpet av de siste dagene. Jeg var ca 4+5 på vei. Men på ul kunne de ikke se noen verdens ting... og han gynekologen spurte meg om legen min hadde bekreftet at jeg hadde positiv g-test. Vi tok ta blodprøve med 2 dagers mellomrom og avtalte videre oppfølging når vi fikk resultat av HCG stigning. Uka etter ringte gyn og sa at stigningen var flott, og ville ha meg tilbake mot slutten av uken. Da var jeg ca 6+0 ifølge meg selv. Og da så vi plutselig noe der inne, med et lite hjerte som banket.
Så det kan så absolutt være for tidlig for å se noe!

Ååå for en fantastisk melding å få[emoji4][emoji173]️ kanskje det er håp på likevel for meg[emoji173]️

Fikk vite at HCG blodprøven var på 900. Skal ta ny i morgen,men trodde igrunn de måtte vente 48 timer jeg da[emoji848] ? Føler likevel de «leter» etter at noe ikke stemmer siden jeg hadde mensen for litt over en uke siden. Men har nå lest at folk faktisk har mens selvom de er gravide[emoji848]

Back
Topp