Oss testetøser imellom

Noe sterkere, men synes de er ganske svake... håper de øker mer i dagene som kommer :)

Jaa, de er veldig svake! Men forrige gang fikk jeg ikke positive tester før jeg var 5 uker på vei, så jeg produserer nål HCG sakte/sent. Håper det er forklaringen, at ikke tr kommer på søndag og at strekene blir sterkere!

Jaa, de er veldig svake! Men forrige gang fikk jeg ikke positive tester før jeg var 5 uker på vei, så jeg produserer nål HCG sakte/sent. Håper det er forklaringen, at ikke tr kommer på søndag og at strekene blir sterkere!
Det er nok en spire på gang skal du se ;)

Det øker [emoji173]️
10-11-12 dpo [emoji2]
IMG_7162.jpg

Dra til gynekolog asap. Kan være svangerskap utenfor livmor. Få det sjekket, så slipper du å bekymre deg unødvendig. Hold oss gjerne oppdatert!!

Fikk vite i dag at HCG’en var 900 i går å hadde steget litt i dag,men konne ikke bekrefte noe spire før om noen uker. Så da får jeg bare krysse fingrene å vente[emoji1317]

20180803_154637.jpg

10 dpo i dag og et super svakt kryss. Elendig kamera på telefonen så det går nesten inne ann å se noe på bildet...

Syns det ikke er noe spesiell forskjell på de to ELtestene [emoji849] øverste fra i går og nederste i dag. Tipper att EL har vært [emoji38]
3b6030ada3c149cde46f33a4d3be6de8.jpg

Du vet testen er blenda når du etter intens stirring jubler over å se snurten av en skygge også er det bare et hårstrå som kaster skyggestrek

Back
Topp