Oss testetøser imellom

Slik ser de ut:
Vis vedlegget 269211

Tester kun med de nå for å temme testetrangen min litt siden jeg ikke har så masse andre skikkelige tester [emoji23]
Okei da er det ikke de jeg har. Er det forresten noen som har erfaring med disse? Prøvde de kun forrige PP, så har aldri vært gravid med dem. Men syns teststreken blir ganske svak på den, så lurer på om det er veldig lite fargestoff i dem.

Vedlegg

• 2018-08-02 18.36.25.jpg
    2018-08-02 18.36.25.jpg
    428,8 KB · Visninger: 146
Aha. Ja men bare fortsett å teste du,så ser du om streken blir sterkere :) dette går fint :)
Takk for svar[emoji177] jeg skal absolutt teste [emoji4]

Okei da er det ikke de jeg har. Er det forresten noen som har erfaring med disse? Prøvde de kun forrige PP, så har aldri vært gravid med dem. Men syns teststreken blir ganske svak på den, så lurer på om det er veldig lite fargestoff i dem.
Ja de er de jeg har prøvd. Utrolig dårlige!! Fikk skygge nesten på alle jeg tok!

Fikk vite at HCG blodprøven var på 900. Skal ta ny i morgen,men trodde igrunn de måtte vente 48 timer jeg da[emoji848] ? Føler likevel de «leter» etter at noe ikke stemmer siden jeg hadde mensen for litt over en uke siden. Men har nå lest at folk faktisk har mens selvom de er gravide[emoji848]
Ja dei leiter og det dei vil fram til er om alt stemmer. Dei har nok EXU i tankane og det er det dei vil ha svar på. Men stiger hcg godt et alt Ok. Det har jeg troa på at Alt er Ok.

Er veldig fornøyd med de der, ga strek samtidig med resten. Men testet de kun de når strekene ikke ble noe sterkere så har ikke sett de øk i styrke :p

Jeg har bare hørt om flere her inne som synes Wonfo sine tester er helt fantastiske, men at de ikke lager de lenger/umulig å få tak i. Har ingen egen erfaring [emoji13]

Åh, dette er jo kjempefin stigning!! Krysser fingrene for at denne holder helt til termin [emoji813]red Kos deg masse på familieweekend!
Tusen takk [emoji7]
Utrulig koselig å høre frå deg igjen. Håpar alt går bra med deg i mars-forumet [emoji173]
Eg listar meg inn i april-gruppa no. Termin 17.april, skjærtorsdag er 18.april. Så denne blir nok kalt påskebaby gjennom rugetida [emoji6] [emoji172]

Tusen takk [emoji7]
Utrulig koselig å høre frå deg igjen. Håpar alt går bra med deg i mars-forumet [emoji173]
Eg listar meg inn i april-gruppa no. Termin 17.april, skjærtorsdag er 18.april. Så denne blir nok kalt påskebaby gjennom rugetida [emoji6] [emoji172]
Åh, så koselig med påskebaby! Kos deg masse inne på april-gruppa!

Det går foreløpig bare bra her, mye kvalm, men bare håper alt står bra til med den lille :happy: Er 8+3 i dag :Heartred

Fikk vite at HCG blodprøven var på 900. Skal ta ny i morgen,men trodde igrunn de måtte vente 48 timer jeg da[emoji848] ? Føler likevel de «leter» etter at noe ikke stemmer siden jeg hadde mensen for litt over en uke siden. Men har nå lest at folk faktisk har mens selvom de er gravide[emoji848]
HCG på 900 er alt for tidlig til at det går an å se noe på UL. Du må bare smøre deg med tålmodighet.

Går fint å ta blodprøver med annet enn 48 timers mellomrom, men litt mer unøyaktig utregning på doblingstid

Jeg har bare hørt om flere her inne som synes Wonfo sine tester er helt fantastiske, men at de ikke lager de lenger/umulig å få tak i. Har ingen egen erfaring [emoji13]
Det er wondfo i grønn pakning som savnes

Back
Topp