Vakkert syn!
Ja! Nesten så jeg skulle ønsket jeg hadde maaaasse tester nå [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vakkert syn!
Jeg vet jo ikke det sikkert, men det festet seg trolig dagen før du får blødningen. Blodet har jo litt reisevei [emoji13]
Jeg har testet positiv så tidlig som 7 dpo. Så test i vei! Men med en tidlig test [emoji6]
Takk [emoji4]Topp stigning![]()
De er jo knallsterke
Garantert BABY

De er jo knallsterke
Gjetter på du hadde en hormonell blødning. Ikke direkte uvanlig å ha det når man ellers skulle hatt mensen
Lykke tilÅ tror du?[emoji173]️ jeg har ikke sove i natt. Å verker liksom i hele kroppen føler jeg,men er vel kanskje for jeg er redd. Skal på sykehuset kl 12 så får håpe jeg finner ut av det då.
Tok en test nå, fortsatt blenda [emoji24] 12 DPO idag.. Har fortsatt et lite håp, jeg fikk sen positiv test sist jeg var gravid og hvis det var festeblødning på tirsdag som jeg tror, så kan det jo hende kroppen ikke har produsert nok HCG ennå [emoji173]️ Håper håper!!
Vis vedlegget 269119
Lykke til [emoji173]️
Det er fortsatt håp! [emoji4]
Nå har testen tørka litt, er det flere som ser streken?? Håper det ikke bare er en skygge [emoji33]
Vis vedlegget 269133
Ser noe ultrasvakt her jaNå har testen tørka litt, er det flere som ser streken?? Håper det ikke bare er en skygge [emoji33]
Vis vedlegget 269133