Oss testetøser imellom

Jeg vet jo ikke det sikkert, men det festet seg trolig dagen før du får blødningen. Blodet har jo litt reisevei [emoji13]
Jeg har testet positiv så tidlig som 7 dpo. Så test i vei! Men med en tidlig test [emoji6]

Ja det er sant, det tenkte jeg ikke på engang [emoji28] Har en tidligtest i skuffen, får svi av den i morgen da!

D697F628-35CB-4AE1-851F-0A23840D1150.jpeg

Godt å se stigning! Helt tydelig at det tar et par døgn før dobling :)

Tok en test nå, fortsatt blenda [emoji24] 12 DPO idag.. Har fortsatt et lite håp, jeg fikk sen positiv test sist jeg var gravid og hvis det var festeblødning på tirsdag som jeg tror, så kan det jo hende kroppen ikke har produsert nok HCG ennå [emoji173]️ Håper håper!!

IMG_5898.JPG

De er jo knallsterke

Gjetter på du hadde en hormonell blødning. Ikke direkte uvanlig å ha det når man ellers skulle hatt mensen

Å tror du?[emoji173]️ jeg har ikke sove i natt. Å verker liksom i hele kroppen føler jeg,men er vel kanskje for jeg er redd. Skal på sykehuset kl 12 så får håpe jeg finner ut av det då.

Tok en test nå, fortsatt blenda [emoji24] 12 DPO idag.. Har fortsatt et lite håp, jeg fikk sen positiv test sist jeg var gravid og hvis det var festeblødning på tirsdag som jeg tror, så kan det jo hende kroppen ikke har produsert nok HCG ennå [emoji173]️ Håper håper!!

Vis vedlegget 269119

Det er fortsatt håp! [emoji4]

Godt det ikke bare er jeg som ser noe svaaakt, begynte å lure på om jeg hadde blitt litt gal fordi ønsket er så sterkt [emoji85] Får vel ha litt is i magen og teste om et par dager igjen, og håååpe det er en tidlig babystrek [emoji173]️

Back
Topp