lusemus 71
Forumet er livet
Synest jeg ser noeEr det noe her? Tror jeg er 10 dpo, tatt på kveldsurin som ikke var så konsentrert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synest jeg ser noeEr det noe her? Tror jeg er 10 dpo, tatt på kveldsurin som ikke var så konsentrert.
Får håpe det er ny spire på gang.4 uker siden sa, har tatt flere tester etterpå for å følge med at hcg nivået synker, tilslutt fikk jeg helt blanke tester, tok en idag, hva tenker dere? Vis vedlegget 268856Vis vedlegget 268857
De er jo kjempesterke! Her må det være en ordentlig graviditet! Gratulerer så mye
De er jo kjempesterke! Her må det være en ordentlig graviditet! Gratulerer så mye
Ville kanskje bestilt en legetime for sikkerhets skyld siden du hadde "mensen", men regner med alt er i orden. Veldig fine tester i allefall![]()
Du er definitivt gravid!! Gratulerer![]()
BABY

Sterkare hurra10 dpo [emoji173]️
Vis vedlegget 268969

HJELP.... jeg trenger litt hjelp her å håpe noen av dere vet. Eg har prøvd å bli gravid en stund etter en MA uten hell. Å tok masse tester men bare negativt. Så kom tanta sist mandag å jeg har ikke tenkt mer på det,men likavel vært rar i kroppen så for løye tok jeg en test nå å den er veldig posetiv[emoji15][emoji15] men hvordan går det ann? Er det noe kjemisk da eller noen som kan gi meg et svar?
Takk for svar[emoji4] Får håpe det stemmer. Synes dette er veldig rart for har hatt helt vanlig mens.
Kanskje du mistet en tvilling [emoji4]
Ser ikke ut som kjemiskSvak stigning frå 9 til 10 dpo [emoji172]
Vis vedlegget 269006Vis vedlegget 269007
Men er likevel redd for kjemisk! Det er vel fortsatt så tidlig at det kan snu??
Hadde kjemisk sist (Men med svakare testar enn eg har no).
Håpar ikkje det [emoji172]Ser ikke ut som kjemisk![]()
Ja jeg tester enda,er 4+5Håpar ikkje det [emoji172]
Viss testene er sterkare i mårå også, skal eg prøve å senke skuldrane litt. Kjem til å vere usikker til langt forbi IKM [emoji85]
Sånn reint teoretisk: så kan vel testene bli sterkare, for så å bli svakare igjen?

Håpar ikkje det [emoji172]
Viss testene er sterkare i mårå også, skal eg prøve å senke skuldrane litt. Kjem til å vere usikker til langt forbi IKM [emoji85]
Sånn reint teoretisk: så kan vel testene bli sterkare, for så å bli svakare igjen?
Hvordan app bruker du?