Har vært veldig fornøyd med disse!Hva er deres erfaring med Babyplan både graviditetstester og EL tester?
Og er dere fornøyde med nettsiden billige-tester.no ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært veldig fornøyd med disse!Hva er deres erfaring med Babyplan både graviditetstester og EL tester?
Og er dere fornøyde med nettsiden billige-tester.no ?
4 uker siden sa, har tatt flere tester etterpå for å følge med at hcg nivået synker, tilslutt fikk jeg helt blanke tester, tok en idag, hva tenker dere? Vis vedlegget 268856Vis vedlegget 268857
Tok test for litt over ei uke siden, blenda, men kan jo bare være hcg igjen. Tok babyplan tester mens jeg aborterte, de var blenda ogUmulig å si! Hvor lenge siden testet du negativt? Hvor langt på vei var du? Kanskje du er gravid igjen, men kan jo være hcg etter SA’en også Du får fortsette å teste for å se om den blir sterkere! Håper det er en ny graviditet! [emoji255]
Min erfaring med den digitale er at den ikke blir veldig sterk i farge selv om den er knallpositiv [emoji4] legger ved bilde av den jeg tok mens jeg gikk gravid, altså den var så positiv som man kan få de.Vis vedlegget 268699
Hei! Jeg vet at dette kanskje er feil gruppe å laste inn dette innlegget men jeg orker ikke å søke etter den andre nå da jeg er litt i "sjokk"...
Dette er EGGLØSNINGSTEST!!!
Jeg kom hjem fra ferie akkurat nå og tenkte jeg skulle ta en Eggløsningstest bare for å sjekke hvordan streker var.. Den fra A1 var jo ganske negativ.. Jeg har hatt litt av og på smerter nederst i magen igår og idag og tenkte å også ta digital og den er jo POSITIV?! hvem test ville dere stolt på?
Hvis dette stemmer får jeg en syklus på 32 dager ca [emoji120][emoji120][emoji120]
Jeg mener at den digitale burde være sikker, men de to strekene inni den er ikke like sterke, men det kom jo smilefjes så da må den hi være riktig?
Uansett så skal vi legge inn aksjer idag så den saken er grei.. Hver så snill å kom med deres tanker [emoji173]️
BABY

Okei, takkMin erfaring med den digitale er at den ikke blir veldig sterk i farge selv om den er knallpositiv [emoji4] legger ved bilde av den jeg tok mens jeg gikk gravid, altså den var så positiv som man kan få de.
Vis vedlegget 268861
Gratulerer!! Er testene tatt samtidig? Er strimlene mye dårligere??
TakkGratulerer!! Er testene tatt samtidig? Er strimlene mye dårligere??
BABY

Så kjekt å se alle disse positive testene 9 dpo kveld![]()
BABY9 dpo kveld![]()

Er det noe her? Tror jeg er 10 dpo, tatt på kveldsurin som ikke var så konsentrert.