Oss testetøser imellom

HJELP.... jeg trenger litt hjelp her å håpe noen av dere vet. Eg har prøvd å bli gravid en stund etter en MA uten hell. Å tok masse tester men bare negativt. Så kom tanta sist mandag å jeg har ikke tenkt mer på det,men likavel vært rar i kroppen så for løye tok jeg en test nå å den er veldig posetiv[emoji15][emoji15] men hvordan går det ann? Er det noe kjemisk da eller noen som kan gi meg et svar?

Image1533110923.058384.jpg

Her e testene

De er jo kjempesterke! Her må det være en ordentlig graviditet! Gratulerer så mye :)

Ville kanskje bestilt en legetime for sikkerhets skyld siden du hadde "mensen", men regner med alt er i orden. Veldig fine tester i allefall :)

Uff eg våge itje tro det siden eg hadde helt vanlig mens[emoji15] men krysser fingrene for at det stemmer. Takk for svar[emoji4]

HJELP.... jeg trenger litt hjelp her å håpe noen av dere vet. Eg har prøvd å bli gravid en stund etter en MA uten hell. Å tok masse tester men bare negativt. Så kom tanta sist mandag å jeg har ikke tenkt mer på det,men likavel vært rar i kroppen så for løye tok jeg en test nå å den er veldig posetiv[emoji15][emoji15] men hvordan går det ann? Er det noe kjemisk da eller noen som kan gi meg et svar?

Dra til gynekolog asap. Kan være svangerskap utenfor livmor. Få det sjekket, så slipper du å bekymre deg unødvendig. Hold oss gjerne oppdatert!!

Håpar ikkje det [emoji172]
Viss testene er sterkare i mårå også, skal eg prøve å senke skuldrane litt. Kjem til å vere usikker til langt forbi IKM [emoji85]

Sånn reint teoretisk: så kan vel testene bli sterkare, for så å bli svakare igjen?
Ja jeg tester enda,er 4+5 :hilarious:
Men ved kjemisk (har selv hatt) så ble aldri stekende sterkere enn at man såvidt kunne se de. Og dine er sterkere enn det :) og de stiger ikke heller og det gjør jo dine så :)

Håpar ikkje det [emoji172]
Viss testene er sterkare i mårå også, skal eg prøve å senke skuldrane litt. Kjem til å vere usikker til langt forbi IKM [emoji85]

Sånn reint teoretisk: så kan vel testene bli sterkare, for så å bli svakare igjen?

Ved kjemisk kan testene absolutt bli sterkere i opp til 1-2 uker (kommer an på når man tester positivt). Det er jo egentlig bare et annet navn på en spontanabort før 5+0.

Det går helt sikkert fint! Hadde jeg vært deg hadde jeg sluttet å teste mer nå. Det må vel bare være stressende! Kos deg heller med at du er gravid. Er ikke noe mer du kan gjøre uansett [emoji173]️

Back
Topp