Oss testetøser imellom

Tok disse to nå i dag (ikke tidlig tester), tr skal komme i morgen eller på tirsdag. Fortsatt ingen tegn til tr, men murringer som kommer å går i mageregionen. Har sykt kort lunte om dagen, og reagerer aldri sånn ellers rett før eller når jeg har mensen. Så skjønner ingenting. Kanskje jeg utvikler HCG sent? Til vanlig kommer mensen ekstremt punktlig og jeg kan nesten forutsi kl jeg skal få det. Hva tror dere ?
49e5fe63cc7446256485acb5bd69898b.png
18f6ec5011b977dcdc3ba6787357338d.png
31d9f6a5dcba96b41988e49ee9d8216b.heic

Etter flere måneder uten prevensjon og med forsiktighet har mannen ENDELIG innrømmet han ønsker seg nummer 3[emoji173]️ Og han ønsker helst et 2018barn da det er så mange venner og naboer som får det kullet. Så da er det bare å kjøre på med seriøs prøving!!
Lenge siden jeg har brukt ELtester, så husker ikke hvordan det fungerer. Dagens test er negativ, ikke rart siden jeg venter EL på fredag. Men når på dagen burde testen tas? Når skal man legge inn aksjer ifht den positive testen?
62b8150f93cc1fa3e2c6223647ace242.jpg

Etter flere måneder uten prevensjon og med forsiktighet har mannen ENDELIG innrømmet han ønsker seg nummer 3[emoji173]️ Og han ønsker helst et 2018barn da det er så mange venner og naboer som får det kullet. Så da er det bare å kjøre på med seriøs prøving!!
Lenge siden jeg har brukt ELtester, så husker ikke hvordan det fungerer. Dagens test er negativ, ikke rart siden jeg venter EL på fredag. Men når på dagen burde testen tas? Når skal man legge inn aksjer ifht den positive testen?

Jeg tester alltid morgen, ettermiddag og kveld :)

Så gøy :) Jeg tester ikke på morgenen. Ofte tisser jeg på morgenen, og så går det noen timer til jeg må på do, og da er testen positiv. Har også fått positiv på kveld :)

Hei igjen! La ut bilde av svaaak strek på test i sta, flere enn meg som så streken så ble veldig gira . Klarte ikke å dy meg, tok en digital nå. 10dpo. Klarer bare ikke ta det inn over meg! Kan den være falsk positiv? Begynte å prøve 1/1 og kan ikke tro at det klaffer første gang...
Vis vedlegget 240696

Ikke noe annet å si her enn GRATULERER!!!

Når legger du inn aksjer ifht positiv test? [emoji2]

Jeg begynner noen dager før med annenhver dag. Når testen er positiv legger vi inn aksjer og gjerne den dagen vi får negativ el test igjen (Eggløsningsdagen). Egget lever jo en stund så det kan være at det funker å legge inn aksjer dagen etter det også men for oss har det holdt å gjøre det sånn :)

Back
Topp