Blendahvit her og [emoji43] 11dpo i dag, 6dager til tr. Men begynte blø i morges, tenker kanskje kjemisk [emoji29]
åååh, så trist
Håper det skifter og du får positiv i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blendahvit her og [emoji43] 11dpo i dag, 6dager til tr. Men begynte blø i morges, tenker kanskje kjemisk [emoji29]
Bestevenninna mi sa hu blødde mye i starten med jenta si så er jo et lite håp enda, selv om jeg ikke helt tror d. Men får vente å se.åååh, så trist![]()
Håper det skifter og du får positiv i morgen![]()
Ååh håper det stemmer [emoji7][emoji120]
Noen som ser noe her?Vis vedlegget 240746Vis vedlegget 240747
Hehe, testen er kastet. Kaster alltid når fristen har gått ut.Jeg ser dessverre ingenting her.
Men hvis du lyser på baksiden av testen, slik at det lyser gjennom den, så kan du jo kanskje se om det er noen strek der![]()
Bestevenninna mi sa hu blødde mye i starten med jenta si så er jo et lite håp enda, selv om jeg ikke helt tror d. Men får vente å se.
Håper du får to streker snart [emoji8] heldigvis enda tidlig [emoji5]
Klarer ikke se noe, men synes bildene er litt mørke og.Gratulerer til alle som har testet positivt
Her er testetøsa i full gang. Usikker på dpo, alt fra 6-8 dpo.
Ser dere noe her?Vis vedlegget 240729Vis vedlegget 240730
Kan skimte noe på den demonterte, men usikker på om det er strek eller bare avtrykketNoen som ser noe her?Vis vedlegget 240746Vis vedlegget 240747
Så gøyHei alle flotte «testetøser» [emoji847] melder meg inn her snart , har tr nå (er på siste dagen) og klar for første pp [emoji854] har to barn fra før, minsten er 7,5 så blir som å starte på nytt igjen nå , med ny mann [emoji5] kribler i magen og gleder meg til å starte teste bonanzaen [emoji322] krysser fingrene for dere alle damer [emoji5]

Så gøy
Jeg startet også på nytt med ny mann for noen år tilbake. Vi har en 3-åring sammen, og prøver nå på en lillebror/søster![]()
Heier på dere![]()
Takk!Så moro Smule [emoji322][emoji173]️ heier på dere også [emoji5] spennende tid![]()

Takk!
Både spennende og morsomt!
Også er det noe eget å starte opp igjen med ny mann![]()
Du vet, alle dårlige gener kommer jo fra far, så hvis du hadde hyperemesis med de to andre, tipper jeg den faren hadde en finger med i spillet derJa det er noe med det [emoji16] dette blir (hvis vi får det til) hans første , så han er nervøs som bare det, men gleder seg også selvfølgelighåper jeg slipper unna hyperemesis når det er ny far [emoji13]

Du vet, alle dårlige gener kommer jo fra far, så hvis du hadde hyperemesis med de to andre, tipper jeg den faren hadde en finger med i spillet der![]()
Ser noe svakt på begge bildene [emoji4] og streksynet mitt er helt borte nå, så krysser fingrene for at det er babystrek! [emoji7]Gratulerer til alle som har testet positivt
Her er testetøsa i full gang. Usikker på dpo, alt fra 6-8 dpo.
Ser dere noe her?Vis vedlegget 240729Vis vedlegget 240730
VelkommenHei alle flotte «testetøser» [emoji847] melder meg inn her snart , har tr nå (er på siste dagen) og klar for første pp [emoji854] har to barn fra før, minsten er 7,5 så blir som å starte på nytt igjen nå , med ny mann [emoji5] kribler i magen og gleder meg til å starte teste bonanzaen [emoji322] krysser fingrene for dere alle damer [emoji5]

Velkommen![]()