Oss testetøser imellom

Blendahvit her og [emoji43] 11dpo i dag, 6dager til tr. Men begynte blø i morges, tenker kanskje kjemisk [emoji29]

åååh, så trist :(
Håper det skifter og du får positiv i morgen :D

Bestevenninna mi sa hu blødde mye i starten med jenta si så er jo et lite håp enda, selv om jeg ikke helt tror d. Men får vente å se.

Håper du får to streker snart [emoji8] heldigvis enda tidlig [emoji5]

Det er alltid et håp :)

Hei alle flotte «testetøser» [emoji847] melder meg inn her snart , har tr nå (er på siste dagen) og klar for første pp [emoji854] har to barn fra før, minsten er 7,5 så blir som å starte på nytt igjen nå , med ny mann [emoji5] kribler i magen og gleder meg til å starte teste bonanzaen [emoji322] krysser fingrene for dere alle damer [emoji5]

Hei alle flotte «testetøser» [emoji847] melder meg inn her snart , har tr nå (er på siste dagen) og klar for første pp [emoji854] har to barn fra før, minsten er 7,5 så blir som å starte på nytt igjen nå , med ny mann [emoji5] kribler i magen og gleder meg til å starte teste bonanzaen [emoji322] krysser fingrene for dere alle damer [emoji5]
Så gøy :)

Jeg startet også på nytt med ny mann for noen år tilbake. Vi har en 3-åring sammen, og prøver nå på en lillebror/søster:Heartpink

Heier på dere :wav

Ingen tr hr kommet i dag heller. I Følge eggløsning skal jeg ha termin 27/28 september. Og får fortsatt blenda hvite tester. Jeg skjønner absolutt ingenting. Jeg er som en klokke vanligvis, og nå har jeg absolutt ingen symptomer på at tanta skal komme heller. Men jeg har de siste dagene hatt blodtrykksfall, mye svimmel når jeg reiser meg, kvalm, og puppene mine har blitt giga. Produserer jeg kanskje bare hcg ekstremt tregt ? eller hva tror dere ? begynner å bli bekymra snart, eller så er jeg bare helt tullete. har i løpet av den uka sikkert fyrt av 20 tester:facepalm:

Så gøy :)

Jeg startet også på nytt med ny mann for noen år tilbake. Vi har en 3-åring sammen, og prøver nå på en lillebror/søster:Heartpink

Heier på dere :wav

Så moro Smule [emoji322][emoji173]️ heier på dere også [emoji5] spennende tid :)

Så moro Smule [emoji322][emoji173]️ heier på dere også [emoji5] spennende tid :)
Takk!

Både spennende og morsomt!
Også er det noe eget å starte opp igjen med ny mann :shy:

Takk!

Både spennende og morsomt!
Også er det noe eget å starte opp igjen med ny mann :shy:

Ja det er noe med det [emoji16] dette blir (hvis vi får det til) hans første , så han er nervøs som bare det, men gleder seg også selvfølgelig :) håper jeg slipper unna hyperemesis når det er ny far [emoji13]

Ja det er noe med det [emoji16] dette blir (hvis vi får det til) hans første , så han er nervøs som bare det, men gleder seg også selvfølgelig :) håper jeg slipper unna hyperemesis når det er ny far [emoji13]
Du vet, alle dårlige gener kommer jo fra far, så hvis du hadde hyperemesis med de to andre, tipper jeg den faren hadde en finger med i spillet der:laughing021

Velkommen:happy:

Back
Topp