Crohnsprøver
Blir kjent med forumet
10dpo. Noen andre enn meg som ser strek på denne? Føler meg gal!
Ser en svak strek [emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10dpo. Noen andre enn meg som ser strek på denne? Føler meg gal!
ser strek10dpo. Noen andre enn meg som ser strek på denne? Føler meg gal!
Etter flere måneder uten prevensjon og med forsiktighet har mannen ENDELIG innrømmet han ønsker seg nummer 3[emoji173]️ Og han ønsker helst et 2018barn da det er så mange venner og naboer som får det kullet. Så da er det bare å kjøre på med seriøs prøving!!
Lenge siden jeg har brukt ELtester, så husker ikke hvordan det fungerer. Dagens test er negativ, ikke rart siden jeg venter EL på fredag. Men når på dagen burde testen tas? Når skal man legge inn aksjer ifht den positive testen?
![]()
Jeg tester alltid morgen, ettermiddag og kveld![]()
Ser [emoji7]10dpo. Noen andre enn meg som ser strek på denne? Føler meg gal!
Etter flere måneder uten prevensjon og med forsiktighet har mannen ENDELIG innrømmet han ønsker seg nummer 3[emoji173]️ Og han ønsker helst et 2018barn da det er så mange venner og naboer som får det kullet. Så da er det bare å kjøre på med seriøs prøving!!
Lenge siden jeg har brukt ELtester, så husker ikke hvordan det fungerer. Dagens test er negativ, ikke rart siden jeg venter EL på fredag. Men når på dagen burde testen tas? Når skal man legge inn aksjer ifht den positive testen?
![]()
Det tviler jeg på.. Gratulerer [emoji171]Hei igjen! La ut bilde av svaaak strek på test i sta, flere enn meg som så streken så ble veldig gira . Klarte ikke å dy meg, tok en digital nå. 10dpo. Klarer bare ikke ta det inn over meg! Kan den være falsk positiv? Begynte å prøve 1/1 og kan ikke tro at det klaffer første gang...
Vis vedlegget 240696
Sier bare gratulereHei igjen! La ut bilde av svaaak strek på test i sta, flere enn meg som så streken så ble veldig gira . Klarte ikke å dy meg, tok en digital nå. 10dpo. Klarer bare ikke ta det inn over meg! Kan den være falsk positiv? Begynte å prøve 1/1 og kan ikke tro at det klaffer første gang...
Vis vedlegget 240696
![]()
![]()
![]()
Noen som ser noe?![]()
jeg ser strek!10dpo. Noen andre enn meg som ser strek på denne? Føler meg gal!
Hei igjen! La ut bilde av svaaak strek på test i sta, flere enn meg som så streken så ble veldig gira . Klarte ikke å dy meg, tok en digital nå. 10dpo. Klarer bare ikke ta det inn over meg! Kan den være falsk positiv? Begynte å prøve 1/1 og kan ikke tro at det klaffer første gang...
Vis vedlegget 240696
Så gøyJeg tester ikke på morgenen. Ofte tisser jeg på morgenen, og så går det noen timer til jeg må på do, og da er testen positiv. Har også fått positiv på kveld
![]()
Når legger du inn aksjer ifht positiv test? [emoji2]
Det gjør nok detVis vedlegget 240712
Ble null aksjer i dag håper det holder med de i går[emoji29]