Må nok teste mer i morgen du da![]()
Ingen testing i dag pga jobb men det er det flrste jeg skal gjøre i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må nok teste mer i morgen du da![]()
Mine første streker på disse var ekstremsvake skygger.Fortsetter å få disse skyggeneHvis dette bare er fake, skal jeg aldri kjøpe disse igjen
Vis vedlegget 240624
Med mitt elendige streksyn så har jeg ikke sett noe på de andre testene du har lagt ut, men på denne ser jeg [emoji16]Fortsetter å få disse skyggeneHvis dette bare er fake, skal jeg aldri kjøpe disse igjen
Vis vedlegget 240624
Yeeey [emoji322][emoji322] gratulerer igjen! Hvor mange dpo er du i dag??![]()
[emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji1] [emoji1]
Yeeey [emoji322][emoji322] gratulerer igjen! Hvor mange dpo er du i dag??
Spennende!! Håper den sitter [emoji173][emoji173]Takk. Jeg er ikke 100% sikker på når EL var, men jeg er mest sannsynlig 13-14 dpo.
![]()
[emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji1] [emoji1]
Jeg har testet i over en uke nå, og det var ikke før fredag denne uka det ble antydning til rosa. Du er kjempetidlig! Hold motet oppe [emoji173]Why do I do this to myself?! [emoji45][emoji20][emoji32]
7DPO og blenda [emoji58][emoji58]
![]()
Jeg har testet i over en uke nå, og det var ikke før fredag denne uka det ble antydning til rosa. Du er kjempetidlig! Hold motet oppe [emoji173]
Forstår det kjempegodt! Har stressa i ei uke selv nå. [emoji85]Takk [emoji173]️[emoji173]️ Jeg vet jeg er kjempe tidlig [emoji23][emoji23]
Man håper alltid vett [emoji56][emoji56]
Jeg fikk dessverre slike skygger på disse testene... evt kan det ha vært kjemisk. Uansett så var andre tester negative dagene etter.Fortsetter å få disse skyggeneHvis dette bare er fake, skal jeg aldri kjøpe disse igjen
Vis vedlegget 240624
Forstår det kjempegodt! Har stressa i ei uke selv nå. [emoji85]