Mjo... men har liksom nada symptomer. Og det hadde jeg sist...![]()
8 dpo er veldig tidlig så ikke gi opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mjo... men har liksom nada symptomer. Og det hadde jeg sist...![]()
Synes jeg skimter noe på den nedersteDagens tester. Syns jeg ser noe på den nederste iallfall, men telefonen min har så dårlig kamera så det fanger så dårlig opp.
![]()
Får håpe streken blir rosa snartSkyggestreker er noe drit.Klarer ikke å. Tro det er noe annet iallefall, er for grå til det.
Vis vedlegget 233109
Kan skimte noe ja [emoji16][emoji16][emoji16]Leker litt med filter, og kan kaaaaanskje skimte noe...?
Ser på nedersteDagens tester. Syns jeg ser noe på den nederste iallfall, men telefonen min har så dårlig kamera så det fanger så dårlig opp.
![]()
Ser noe!Tok en til. Hva tenker dere?
![]()
Det tok lang tid! Men nå kommer du forhåpentligvis inn i normal syklus igjenCD 68 og idag kom tanta!
Håper Det!Det tok lang tid! Men nå kommer du forhåpentligvis inn i normal syklus igjen![]()
CD 68 og idag kom tanta!
Da prøver vi på nyttCD 68 og idag kom tanta!
Da ligger vi ganske så likt da [emoji3] krysser fingrene for oss! Blodprøver på meg i morgenDa prøver vi på nyttØnsket henne egentlig velkommen nå, for da kan jeg starte om igjen. Cd35. Nå cd1
Blir å bestille time hos spesialist neste uke for å sjekke opp eggløsning. Femar og Pregnyl, det virket sist.
Masse lykke til med blodprøverDa ligger vi ganske så likt da [emoji3] krysser fingrene for oss! Blodprøver på meg i morgen
Jepp! Håper tiden går fort nå!Masse lykke til med blodprøverBrått så er vi i dpo-land samtidig igjen
![]()