Viprøver79
Glad i forumet
Kjenner jeg har "abstinenser" ja Venter på tester i postenHar savna "hobbyen" min, så greit å være igang igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg har "abstinenser" ja Venter på tester i postenHar savna "hobbyen" min, så greit å være igang igjen
Da kom heksa
Noen som har godt streksyn her? Snart brukt opp ti tester Føler jeg kunne se noe på denne. Den er tatt på ettermiddagsurin da, og alle bildene er av samme testen
Da kom heksa
Ånei så dumt :-( venter forsatt på heksa jeg.. 5 dager på overtid nå men bare negative tester.. lykke til igjen neste mnd[emoji173]
Egentlig helt greit at hun kom, slik at en kan starte på nytt med Femar og Pregnyl. Bare så synd med disse smertene jeg fårNeei, så synd [emoji17]
Ønsker deg masse lykke til neste prøveperiode! [emoji177]
Da kom heksa
Ååneii!! Men kanskje greit alikevel?Da kom heksa
Tror jeg kan se noe på denNoen som har godt streksyn her? Snart brukt opp ti tester Føler jeg kunne se noe på denne. Den er tatt på ettermiddagsurin da, og alle bildene er av samme testen
Har ikke helt trua? Det er jo ennå tidlig [emoji173][emoji173]Dagens! 8dpo og har ikke helt trua. Dpo8 når jeg var gravid så hadde jeg fått ømme bryster alt, har ikke det nå.. Vis vedlegget 233084
Mjo... men har liksom nada symptomer. Og det hadde jeg sist...Har ikke helt trua? Det er jo ennå tidlig [emoji173][emoji173]
Maksimalt på CD monitoren min i dag, var høy i går å smilefjes å maksimal i dag så dette blir spennende, kjenner att ting jobber nede på både høyre å venstre side!! Første pp runde med tablettkur så får vi se om vi treffer hvor lenge pleier den å være maksimal på disse monitoren??
Fortsatt positiv EL-test idag også, litt svakere idag men den er godt synlig fortsatt håper så inderlig at G-testene kommer i posten imorgen tidlig
Spennende!
Husk at eltester bare regnes som positive når begge strekene er like sterke.