Oss testetøser imellom

Bilde av testene?

53a5d7d821f2a74a5f8d86d55c2c2e7e.jpg

Noen som har godt streksyn her? Snart brukt opp ti tester:rolleyes: Føler jeg kunne se noe på denne. Den er tatt på ettermiddagsurin da, og alle bildene er av samme testen:oops:

Vedlegg

• IMG_6164.JPG
    IMG_6164.JPG
    713,7 KB · Visninger: 213
  • IMG_6165.JPG
    IMG_6165.JPG
    704,3 KB · Visninger: 231
  • IMG_6166.JPG
    IMG_6166.JPG
    703,5 KB · Visninger: 225
Ånei så dumt :-( venter forsatt på heksa jeg.. 5 dager på overtid nå men bare negative tester.. lykke til igjen neste mnd[emoji173]
Neei, så synd [emoji17]
Ønsker deg masse lykke til neste prøveperiode! [emoji177]
Egentlig helt greit at hun kom, slik at en kan starte på nytt med Femar og Pregnyl. Bare så synd med disse smertene jeg får:dead:

Dagens! 8dpo og har ikke helt trua. Dpo8 når jeg var gravid så hadde jeg fått ømme bryster alt, har ikke det nå.. :(
IMG_3532.JPG

Maksimalt på CD monitoren min i dag, var høy i går å smilefjes å maksimal i dag så dette blir spennende, kjenner att ting jobber nede på både høyre å venstre side!! Første pp runde med tablettkur så får vi se om vi treffer :-) :-) hvor lenge pleier den å være maksimal på disse monitoren?? :-)

Maksimalt på CD monitoren min i dag, var høy i går å smilefjes å maksimal i dag så dette blir spennende, kjenner att ting jobber nede på både høyre å venstre side!! Første pp runde med tablettkur så får vi se om vi treffer :-) :-) hvor lenge pleier den å være maksimal på disse monitoren?? :-)

To dager om du har CB advance[emoji5] happy humping[emoji5]

Spennende! :)
Husk at eltester bare regnes som positive når begge strekene er like sterke.

ja det er jeg klar over, alle har vert like sterke utenom den ene som var svakere (ble ikke tatt fra morningen av)

sitter nå her å venter på graviditetstestene skal komme i postkassa ,, og håååper di kommer før jobb :D

Back
Topp