Lille-bille
Glad i forumet
Fortsatt positiv EL-test idag også, litt svakere idag men den er godt synlig fortsatt
håper så inderlig at G-testene kommer i posten imorgen tidlig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser nå kanskje noe der
Har du testa?God morgen! Må bare få dratt meg ut av senga så blir det testing![]()
Bilde av testene?Første innlegg i denne tråden. Men... når jeg har testet 3 ganger i dag (2 ganger i går) OG står med lommelykt for å prøve å få frem noe... da kvalifiserer jeg kanskje. Fikk en litt rar test i morges med 2 streker. Tok en ny i samme prøve og kunne kanskje se noe der og. Men lite å se i den jeg tok nå. Er mellom 9 og 12 dpo. Litt usikker.
Prøver på barn nr 2 og er i pp1. Trodde det skulle bli en mer avslappende runde denne gangen [emoji23][emoji23][emoji23]
Kan ane noe svaktNoen som ser noe på denne?![]()
Ser noe svakt svakt.Vis vedlegget 233049
No vil eg ha heksa 13 dpo. Kvit kvit kvit, ny pp.

Det er fortsatt veldig tidlig! Du klarte ikke holde deg lenger?[emoji16]7dpo, fortsatt blenda. Jaja, fortsatt tidlig![]()
Nei nå er jeg skikkelig på kjøret altDet er fortsatt veldig tidlig! Du klarte ikke holde deg lenger?[emoji16]
Haha kjenner meg igjen der [emoji23]Nei nå er jeg skikkelig på kjøret alt [emoji14] Hahaha!
Har savna "hobbyen" min, så greit å være igang igjenHaha kjenner meg igjen der [emoji23]
Haha ja!Har savna "hobbyen" min, så greit å være igang igjen![]()
![]()