Lille-bille
Glad i forumet
Fortsatt positiv EL-test idag også, litt svakere idag men den er godt synlig fortsatt håper så inderlig at G-testene kommer i posten imorgen tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser nå kanskje noe derMin i dag tidlig, nada Vis vedlegget 233033Vis vedlegget 233034
Har du testa?God morgen! Må bare få dratt meg ut av senga så blir det testing
Bilde av testene?Første innlegg i denne tråden. Men... når jeg har testet 3 ganger i dag (2 ganger i går) OG står med lommelykt for å prøve å få frem noe... da kvalifiserer jeg kanskje. Fikk en litt rar test i morges med 2 streker. Tok en ny i samme prøve og kunne kanskje se noe der og. Men lite å se i den jeg tok nå. Er mellom 9 og 12 dpo. Litt usikker.
Prøver på barn nr 2 og er i pp1. Trodde det skulle bli en mer avslappende runde denne gangen [emoji23][emoji23][emoji23]
Kan ane noe svaktNoen som ser noe på denne?
Ser noe svakt svakt.Vis vedlegget 233049
No vil eg ha heksa 13 dpo. Kvit kvit kvit, ny pp.
Det er fortsatt veldig tidlig! Du klarte ikke holde deg lenger?[emoji16]7dpo, fortsatt blenda. Jaja, fortsatt tidlig
Nei nå er jeg skikkelig på kjøret alt Hahaha!Det er fortsatt veldig tidlig! Du klarte ikke holde deg lenger?[emoji16]
Haha kjenner meg igjen der [emoji23]Nei nå er jeg skikkelig på kjøret alt [emoji14] Hahaha!
Har savna "hobbyen" min, så greit å være igang igjenHaha kjenner meg igjen der [emoji23]
Haha ja!Har savna "hobbyen" min, så greit å være igang igjen