Oss testetøser imellom

IMG_20180708_174534-974x692.jpg
Noen som har opplevd å få stek på feil plass? Den er mer rosa i virkeligheten.
 
Noen som ser? 9dpo.
Øverste tidlig test (10mlu) de to andre er 25 mlu.
Tror jeg ser en skygge på alle tre...håper det er noe der, aldri fått skygge (og ikke på tre stk samtidig heller, så har et lite håp :) )

Jeg ser streker på alle, jeg hadde like svak kanskje svakere på min første og jeg sitter her gravid 4+1 nå :Heartred
Så er godt mulig du er gravid :)
 
Jeg ser streker på alle, jeg hadde like svak kanskje svakere på min første og jeg sitter her gravid 4+1 nå :Heartred
Så er godt mulig du er gravid :)

Gratulerer xsmile9 håper jeg får joine i mars termingruppe :)
Åhh, så bra det ikke er bare er meg som ser, krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere for hver dag nå :angel7
 
Gratulerer xsmile9 håper jeg får joine i mars termingruppe :)
Åhh, så bra det ikke er bare er meg som ser, krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere for hver dag nå :angel7

Tusen takk :Heartred

Håper jeg også, når tester du igjen?? :)
 
I morgen tidlig kanskje. Eller bør jeg vente? :)

Jeg tok to dager etter hverandre, og jeg fikk sterkere, men jeg eier ikke tålmodighet :hilarious:
Det beste ville nok vært og vente til tirsdag, hCG nivået forhøyes visstnok annenhver dag :)
 
Jeg tok to dager etter hverandre, og jeg fikk sterkere, men jeg eier ikke tålmodighet :hilarious:
Det beste ville nok vært og vente til tirsdag, hCG nivået forhøyes visstnok annenhver dag :)
Når det kommer til testing eier ikke jeg heller tålmodighet, hehe. Også er det litt skummelt frem mot IKM nå også, så blir sikkert å teste hver dag fremover. Når tok du digital for første gang? :)
 
Når det kommer til testing eier ikke jeg heller tålmodighet, hehe. Også er det litt skummelt frem mot IKM nå også, så blir sikkert å teste hver dag fremover. Når tok du digital for første gang? :)

Hehe, det er en lidelse og vente så jeg skjønner deg godt :p
Jeg har ikke tatt digital enda,vet ikke om jeg orker gjøre det heller, har plenty med symptomer så kan være jeg styrer unna :)
 
Dagens tester.. Og jeg ser fortsatt noe. Til og med litt tydeligere[emoji15]
IMG_0650.JPG
IMG_0651.JPG
 
Back
Topp