Oss testetøser imellom

Festeblødning kommer som regel 1 uke etter befruktning. Vet du hvilken dpo du blødde?
Hadde jo vært helt fantastisk om det var en spire :Heartred
Jeg måler ikke el så er usikker når den oppstod. Er heller ikke sikker på når jeg har el da jeg har måtte gå igjennom ivf pga en diagnose jeg har som gjør at jeg trenger hjelp. Så da vet jeg ikke om det er noe å bidra med angå ditt spørsmål.
 
Jeg måler ikke el så er usikker når den oppstod. Er heller ikke sikker på når jeg har el da jeg har måtte gå igjennom ivf pga en diagnose jeg har som gjør at jeg trenger hjelp. Så da vet jeg ikke om det er noe å bidra med angå ditt spørsmål.

Oki, da skjønner jeg at det ikke er så lett og vite :)
Krysser fingrene for at det er en spire inni der :Heartred
 
Lever virkelig i Håpet :Heartred
 
Endelig har det skjedd noe med testene. CB er mye sterkere i dag og streken kom fort. På babyplan-testen er det nå mer enn bare en skygge (vanskelig å se på bilde). Har åpenbart vært en stigning i natt. Så da er jeg nok en av de tregere hcg-produsentene. Noe andre som har erfaring med det? Kan det at det ikke dobler seg før 72timer være årsaken til abortene mine?

IMG_3404.JPG
IMG_3408.JPG
IMG_3407.jpg
 
Endelig har det skjedd noe med testene. CB er mye sterkere i dag og streken kom fort. På babyplan-testen er det nå mer enn bare en skygge (vanskelig å se på bilde). Har åpenbart vært en stigning i natt. Så da er jeg nok en av de tregere hcg-produsentene. Noe andre som har erfaring med det? Kan det at det ikke dobler seg før 72timer være årsaken til abortene mine?

Vis vedlegget 266209Vis vedlegget 266210Vis vedlegget 266211
Gratulerer så mye!!! :love7Jeg greidde bare ikke la vær å se hvor stor forskjell det var på babyplan sine å CB:wideyed: selv bruker jeg nå babyplan sine, men bytter lett hvis det er så stor forskjell :wideyed: er det tatt på samme urin ?
 
Gratulerer så mye!!! :love7Jeg greidde bare ikke la vær å se hvor stor forskjell det var på babyplan sine å CB:wideyed: selv bruker jeg nå babyplan sine, men bytter lett hvis det er så stor forskjell :wideyed: er det tatt på samme urin ?

Takk! Ja, det er enormt stor forskjell. Mange sier at de får skygge på CB early, men det har aldri jeg fått. Får tydeligvis strek på de 3 dager før jeg får strek med babyplan.
 
Endelig har det skjedd noe med testene. CB er mye sterkere i dag og streken kom fort. På babyplan-testen er det nå mer enn bare en skygge (vanskelig å se på bilde). Har åpenbart vært en stigning i natt. Så da er jeg nok en av de tregere hcg-produsentene. Noe andre som har erfaring med det? Kan det at det ikke dobler seg før 72timer være årsaken til abortene mine?

Vis vedlegget 266209Vis vedlegget 266210Vis vedlegget 266211
Hvilken dpo er du?
Så moro altså[emoji173]
 
Er litt i sjokk dersom dette bilde viser at det er en graviditet der. Hadde 4 dager med noe jeg trodde var tr, men sant skal sies at jeg har hatt sykt ømme,vonde og såre bryster i lang tid. Det er ikke bare en feil på testen da eller denne skyggen alle snakker om??
Kan ha vært festeblødning eller hormonell blødning kanskje? Veldig mange blør jo litt i svskapet.
Håper det er babystrek!! Mine skygger har iallefall ikke syntes så godt på bilder som din strek gjør her ;):)
 
Hvor lenge bør man holde seg (fra å tisse) om man vil teste tidlig,men ikke får der til før ettermiddagen/kvelden?[emoji848][emoji28]
 
Hvor lenge bør man holde seg (fra å tisse) om man vil teste tidlig,men ikke får der til før ettermiddagen/kvelden?[emoji848][emoji28]
Ca 4timer sies det[emoji4]
 
Kan ha vært festeblødning eller hormonell blødning kanskje? Veldig mange blør jo litt i svskapet.
Håper det er babystrek!! Mine skygger har iallefall ikke syntes så godt på bilder som din strek gjør her ;):)
Håpet og en liten lykke varte kort da jeg ikke har fått mere streker på tester. Selv om det var en merkelig tr blødning så var det nok det som skjedde. Men jeg kan glede meg over at det ikke er så veldig lenge til vi skal i forsøk nr 5 med ivf. Hadde dette blitt en hjemmelaget baby så hadde jeg vært overlykkelig, men nok en bekreftelse på at kroppen klarer ikke dette alene :) Vi kan se frem over og håper det 5. forsøket gir en fantastisk overraskelse i enden av tunnelen. Tusen takk for at du håper for oss, men VI skal få det til tilslutt :)
 
Back
Topp