Oss testetøser imellom

Huff, skal ikke være lett :hilarious: Er egentlig ganske sikker på at det ikke har klaffet her, vi hadde nesten ikke sex rundt EL.
Vi hadde sex så vidt 3 dager før EL, men samboeren min slet veldig med å få den opp den perioden her. Så den ble bare halvstiv og han kom ikke ordentlig inni. Så skal vel holde hardt å bli gravide av det lille der :hilarious: men teste 6, 7 og 8 dpo? Selvsagt må jeg det ;)
 
A68943BB-0E5E-44CC-BD83-0B09CDBA3A6D.jpeg
Bah, jeg blir gæærn av å ikke vite! Jeg har hatt mensen kun to ganger siden jeg sluttet å amme, forrige periode varte i 26 dager, og jeg er nå på dag 29. Kjent murringer i over en uke, men lurer på om det bare er innbilning eller vond korsrygg som lurer meg. Neg på digital i dag men nå syns jeg at jeg kan skimte noe på disse to jeg tok samtidig... Hyggestunden var lørdag for to uker siden, så det er jo fortsatt mulig. Jeg har alltid testet positivt svært seint, tiiidligst dagen etter ikm, og da med ekstremt svake tester (med begge mine to forrige). Noen andre som ser noe her? Skal jeg teste igjen i morgen (om ikke tanta kommer selvsagt), eller skal jeg klare å holde meg to dager? Reiser bort søndag kveld og hadde vært så digg å vite, enten om det blir tanta eller positiv test ☺️
 
Ny i denne tråden, tør ikke å teste lengre får alltid tr... har begynt på letrozol første runde denne Mnd enkel dose. Er ca 8 dpo og pleier å få tr ca 11-14 dpo. Håper selvsagt på to streker , bruker monitoren så får ikke testet før den er 3 dager igjen før forventet mens. Har ikke andre billig tester lengre
 
Er billig tester dårligere enn clear blue /A1 sine eller er det akkurat det sammen???
 
Vis vedlegget 265863 Bah, jeg blir gæærn av å ikke vite! Jeg har hatt mensen kun to ganger siden jeg sluttet å amme, forrige periode varte i 26 dager, og jeg er nå på dag 29. Kjent murringer i over en uke, men lurer på om det bare er innbilning eller vond korsrygg som lurer meg. Neg på digital i dag men nå syns jeg at jeg kan skimte noe på disse to jeg tok samtidig... Hyggestunden var lørdag for to uker siden, så det er jo fortsatt mulig. Jeg har alltid testet positivt svært seint, tiiidligst dagen etter ikm, og da med ekstremt svake tester (med begge mine to forrige). Noen andre som ser noe her? Skal jeg teste igjen i morgen (om ikke tanta kommer selvsagt), eller skal jeg klare å holde meg to dager? Reiser bort søndag kveld og hadde vært så digg å vite, enten om det blir tanta eller positiv test [emoji5]

Syns jeg skimter noe svaaakt, men har begynt å se streker over alt så ville ikke lagt for mye i min vurdering[emoji85] Håper det er babystrek![emoji4]
 
Tok en test i dag, blank. Visste det veldig godt egentlig. Tok ut pstav forje uke. Men blir så rar i hodet og prøver uansett!
 
Noen som ser? 9dpo.
Øverste tidlig test (10mlu) de to andre er 25 mlu.
Tror jeg ser en skygge på alle tre...håper det er noe der, aldri fått skygge (og ikke på tre stk samtidig heller, så har et lite håp :) )
 

Vedlegg

  • 0BF9F51C-7976-46A7-9822-6491EE4B5988.jpeg
    0BF9F51C-7976-46A7-9822-6491EE4B5988.jpeg
    191,2 KB · Visninger: 185
Dagens test.. Føler fortsatt jeg ser noe.. men jeg er flink til å se syner.. Ser dere noe?
IMG_0635.JPG
 
Back
Topp