Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fremgang. HurraVis vedlegget 265795
Hva syns dere om denne?I virkeligheten er den mer rosa enn førr, har vært mer skygge før men nå er det mer farge! Kvalm halve dagen idag, vonde pupper og masse mensmurringer!

Vis vedlegget 265807
Tok en som har mindre sensivitet, 25 mlu! Og det blei et +! Sitter og hulker meg så mye jeg gråter av glede her![]()
Vis vedlegget 265807
Tok en som har mindre sensivitet, 25 mlu! Og det blei et +! Sitter og hulker meg så mye jeg gråter av glede her![]()
De andre testene, var det tidlig test fra babyplan?
Ja det var det!![]()
Hmmm...rart at clearblue er sterkere enn tidlig testenKanskje den ikke er så sensitiv allikevel da.
Stussa på det jeg også.. får håpe den stemmer da!
Håper det er babystrek, ikkje lure strek.Vis vedlegget 265807
Vis vedlegget 265795
Hva syns dere om denne?I virkeligheten er den mer rosa enn førr, har vært mer skygge før men nå er det mer farge! Kvalm halve dagen idag, vonde pupper og masse mensmurringer!
Testet nå også. Synes jeg ser noe her også jeg[emoji848] er det bare meg?[emoji85]Vis vedlegget 265851
Akkurat sånn her også. Er 80% sikker på at det ikke klaffet, men har testet siden 6dpoLenge leve tålmodighet da! 7 dpo og jeg bare måtte teste, er det mulig liksom
Skjønner ikke hvorfor jeg tester så tidlig når jeg egentlig ikke tror det har klaffet denne gangen![]()

Akkurat sånn her også. Er 80% sikker på at det ikke klaffet, men har testet siden 6dpo![]()
Er egentlig ganske sikker på at det ikke har klaffet her, vi hadde nesten ikke sex rundt EL.