Oss testetøser imellom

God morgen alle, håper dere får en fin dag [emoji173] Her er mine fra imorges, var noe ultra svakt på cb men syntes ikke på bilde. Får fortsatt veldig svake streker på rfsu. Håper bare tanta kommer nå....
3f047810468de0b748340ecf76acab69.jpg

Etter å ha sett i denne tråden og endel andre teste-tråder så kommer jeg aldri til å kjøpe CB early. Snakker om mange lurestreker på den! :wideyed:

Jeg får forøvrig så mye skyggestreker på diverse tester at min periode som testetøs var kort. Skyggestreker er skikkelig bleh! :shifty:

Etter å ha sett i denne tråden og endel andre teste-tråder så kommer jeg aldri til å kjøpe CB early. Snakker om mange lurestreker på den! :wideyed:

Jeg får forøvrig så mye skyggestreker på diverse tester at min periode som testetøs var kort. Skyggestreker er skikkelig bleh! :shifty:

Synest der er no i kanten på strimmlen.

14 DPO , ser dere også en babystrek? Jeg fikk derimot veldig svak strek på RFSU strimmeltest, den syntes nesten ikke.
Er redd den er for svak til at jeg er 14 dpo i dag. Hvilke erfaring har dere? :)
Har nå hatt en syklus på 39 dager , og positiv eggløsningstest 6 sept, men negativ 7.sept. Vil det si at jeg i så fall er 4+0 i dag?
Syntes dette er så vanskelig å regne på når jeg har hatt lang syklus.
Gratulerer. 4+0 idag (torsdag, med positiv EL-test 6/9 og EL da 7/9).

Back
Topp