Oss testetøser imellom

Det gikk bra. Alt så helt fint ut, er hos ei ny ei nå. Så satt og snakket en liten stund, og siden jeg har mistet nå 3 ganger så vil hun ha meg til utredning. Altså ta endel blodprøver fremover og følge meg ganske tett. Så det er veldig betryggende [emoji173] men hun var veldig usikker på hvorfor jeg ikke har fått tr ennå
Så flott med ei som vil hjelpe. Håper det ordner seg for deg:)

14 DPO , ser dere også en babystrek? Jeg fikk derimot veldig svak strek på RFSU strimmeltest, den syntes nesten ikke.
Er redd den er for svak til at jeg er 14 dpo i dag. Hvilke erfaring har dere? :)
Har nå hatt en syklus på 39 dager , og positiv eggløsningstest 6 sept, men negativ 7.sept. Vil det si at jeg i så fall er 4+0 i dag?
Syntes dette er så vanskelig å regne på når jeg har hatt lang syklus.
Denne er helt klar positiv! Gratulerer! [emoji173]

Synes det var en kjempefin og strek! Så spennende! Krysser fingra for deg :D
Tusen takk! Håper virkelig det går denne gangen. Endte i MA forrige gang for ca 7 mnd siden.. umulig å ikke være redd, men man får tenke positivt

IMG_5301.JPG
IMG_5318.JPG
IMG_5323.JPG
God morgen testetøser:D Noen som tester denne morgenen? Her er mine denne morgenen. Håper tanta kommer snart, slik at man får begynt på nytt, for dette her leder ingen vei :(

Last edited:
God morgen [emoji3]
Dpo 11 Her er Symptomene som var de sikreste tegnene jeg hadde borte. Denne bekreftet det [emoji22]
photocollage_20179217378112.png

Last edited:
Har testa men det er så kvitttttt som det går and.

Surt når ein veit at håp er ute og må vente på heksa i 4 dagar. :angry4

4 dager til IKM? Med min første så fikk jeg ikke positiv test før etter ikm. Tok til og med en test på IKM som var negativ. Viste ikke positiv før ca3 dager over IKM. Så kanskje alt håp ikke er ute likevel ?:-)

Sender en over en klem <3

Samme som meg [emoji16] hadde jeg vært gravid hadde vi hatt termin på samme dag kanskje [emoji23]

Så gøy gratulerer så masse og kos deg[emoji8]
Ja, det kan jo hende :-D
Men er alt håp ute da? Er fremdeles noen dager til IKM, så mye kan vel enda skje? :-) krysser fingrene for at ikke håp er ute for deg helt enda <3

Tusen takk :-D

Ja, det kan jo hende :-D
Men er alt håp ute da? Er fremdeles noen dager til IKM, så mye kan vel enda skje? :-) krysser fingrene for at ikke håp er ute for deg helt enda <3

Tusen takk :-D
Neida håpet er ikke helt ute. Fikk en dårlig følelse i dag da brystene i dag ikke var så "harde" og ømme lenger...

Tusen takk får håpe tanta holder seg unna[emoji16]

4 dager til IKM? Med min første så fikk jeg ikke positiv test før etter ikm. Tok til og med en test på IKM som var negativ. Viste ikke positiv før ca3 dager over IKM. Så kanskje alt håp ikke er ute likevel ?:)

Sender en over en klem <3

Har hatt positive tester 6 og 7 dpo så og få positive tester igjen er jo ikkje mulig.

Back
Topp