Amandaa11
Forumet er livet
Hvordan gikk det?[emoji173]Jeg var hos gyn i går, lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?[emoji173]Jeg var hos gyn i går, lykke til
Hehe, nettopp derfor jeg er skeptisk. Kommer til å teste senere i kveld.Jeg ville nå stolt på Den! Og den er sterkere
Det gikk bra jeg var der egentlig bare for rutinesjekk Men alt så bra ut å det lå veldig bra ann for en graviditet sa hu vet ikke hva hu mente med det, men alt var bra hvertfallHvordan gikk det?[emoji173]
Jeg ser kryssetVis vedlegget 232829 Vis vedlegget 232830
Tørr ikke stole på den, da det kom urin i vinduet. Må kjøpe ny test tror jeg.
Testa for morroskyld cd44,og fikk helt positiv dagen etter
Hold ut..ingen tr = håpDa kaster jeg meg med hodet først inn i testetøstråden.. siden det er det nærmeste jeg kommer hjemfølelsen for øyeblikket
3 dager til forventet mens. 3 test jeg kjører (eier verken impulskontroll eller selvdisiplin tydeligvis). Den ene like hvit som den andre. Føler håpet er ute for denne perioden Vis vedlegget 232831
Cd 63 [emoji23]Spennende! Hvilken dag er du nå?
Cd 63 [emoji23]
Det er godt og høre!Det gikk bra jeg var der egentlig bare for rutinesjekk Men alt så bra ut å det lå veldig bra ann for en graviditet sa hu vet ikke hva hu mente med det, men alt var bra hvertfall
Det kan du trygt si, haha!Ågud [emoji28][emoji28]
Dette er helt klart en babystrek!14 DPO , ser dere også en babystrek? Jeg fikk derimot veldig svak strek på RFSU strimmeltest, den syntes nesten ikke.
Er redd den er for svak til at jeg er 14 dpo i dag. Hvilke erfaring har dere?
Har nå hatt en syklus på 39 dager , og positiv eggløsningstest 6 sept, men negativ 7.sept. Vil det si at jeg i så fall er 4+0 i dag?
Syntes dette er så vanskelig å regne på når jeg har hatt lang syklus.
14 DPO , ser dere også en babystrek? Jeg fikk derimot veldig svak strek på RFSU strimmeltest, den syntes nesten ikke.
Har nå hatt en syklus på 39 dager , og positiv eggløsningstest 6 sept, men negativ 7.sept. Vil det si at jeg i så fall er 4+0 i dag?
Hold ut..ingen tr = håp
Hvordan gikk det hos gyn?Dette er helt klart en babystrek!
14 DPO , ser dere også en babystrek? Jeg fikk derimot veldig svak strek på RFSU strimmeltest, den syntes nesten ikke.
Det gikk bra. Alt så helt fint ut, er hos ei ny ei nå. Så satt og snakket en liten stund, og siden jeg har mistet nå 3 ganger så vil hun ha meg til utredning. Altså ta endel blodprøver fremover og følge meg ganske tett. Så det er veldig betryggende [emoji173] men hun var veldig usikker på hvorfor jeg ikke har fått tr ennåHvordan gikk det hos gyn?