Amandaa11
Forumet er livet
Åh.. håper du får tak i [emoji173]Skal se om jeg får kjøpt. Vært utsolgt overalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh.. håper du får tak i [emoji173]Skal se om jeg får kjøpt. Vært utsolgt overalt.
Tydelig strek. GratulererSer dere strek? Usikker på om det er mitt ønskesyn.
Takk :-DTydelig strek. Gratulerer
Ser strekSer dere strek? Usikker på om det er mitt ønskesyn.
Jeg ogsåSyns den ser sterkere ut nå! [emoji7]
Sterkere nåTok en clearblue early til i dag, 2 dager siden sist, er 10 dpo i dag. Ser dere noe forskjell?
Ser absolutt at den siste er sterkere, men reagerer på at de ser så grå ut. Er de blå i virkeligheten?Tok en clearblue early til i dag, 2 dager siden sist, er 10 dpo i dag. Ser dere noe forskjell?
Rart, for early skal være med sensitiv enn plus.Ville kanskje prøvd clearblue plus, for jeg fikk svak strek på early, og sterkere på plus[emoji7]
Wow for ett fint kryss jeg venter clearblue plus i posten i morgen, så får se hvordan den blir daVille kanskje prøvd clearblue plus, for jeg fikk svak strek på early, og sterkere på plus[emoji7]
Jeg syntes den ser blå ut, men vil ha den mye sterkere xsmile8Ser absolutt at den siste er sterkere, men reagerer på at de ser så grå ut. Er de blå i virkeligheten?
Tok en clearblue early til i dag, 2 dager siden sist, er 10 dpo i dag. Ser dere noe forskjell?
Ville kanskje prøvd clearblue plus, for jeg fikk svak strek på early, og sterkere på plus[emoji7]
Ser noe svakt.Noen som ser noe?
Håp?Ja ja ser håp jeg da.
Håp?