Mammatil1liten
Betatt av forumet
Usikker på denne. Er nok blenda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe derUsikker på denne. Er nok blenda
Ser ut som den er blenda ja :-/Usikker på denne. Er nok blenda
Kan jo ikke gi opp før heksa kommerVis vedlegget 232782
Her er testene 10 min og det er konsentrert urin. Jeg har GITT OPP. Venter på heksa.
Om vi ser strek? Den er jo tydelig!! Gratulerer [emoji11]Ser dere strek? Usikker på om det er mitt ønskesyn.
Wææ! Tusen takk! :-D Så herlig å høre at flere så det og at det ikke var ønsketenking! :-D ikke testet så tidlig før og er 5 dager til IKM så turte ikke håpe for myeOm vi ser strek? Den er jo tydelig!! Gratulerer [emoji11]
Oi da testet du positivt tidlig [emoji50] kanskje det er tvillinger [emoji173][emoji4]Wææ! Tusen takk! :-D Så herlig å høre at flere så det og at det ikke var ønsketenking! :-D ikke testet så tidlig før og er 5 dager til IKM så turte ikke håpe for mye
Oi, kanskje det :-D har tvillinger i familien så sjansen er der jo kommer nok til å kjøpe en digital etter jobb og teste i kveld en gang til tar nok litt tid før det går helt inn virker det som:-DOi da testet du positivt tidlig [emoji50] kanskje det er tvillinger [emoji173][emoji4]
Så spennende! Gleder meg til og se [emoji173]Oi, kanskje det :-D har tvillinger i familien så sjansen er der jo kommer nok til å kjøpe en digital etter jobb og teste i kveld en gang til tar nok litt tid før det går helt inn virker det som:-D
Ser dere strek? Usikker på om det er mitt ønskesyn.
Kan jo ikke gi opp før heksa kommer
Sterkere idag jaDen ser sterkere ut i dag? Eller er det skyggestrek? (Jeg aner ikkehva skyggestrek er [emoji14] )
Vis vedlegget 232794
Ser fortsatt! Vurderer og prøve meg på en early idag! Skulle du også?
Skal se om jeg får kjøpt. Vært utsolgt overalt.Ser fortsatt! Vurderer og prøve meg på en early idag! Skulle du også?