lusemus 71
Forumet er livet
Jammen det var da strek på alle testene i går? For mye vann i dag? Skjønner ikke helt at det kan veksle så raskt?
Har ikkje kontroll på vann inntak i dag. Forstår ingen ting jeg heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jammen det var da strek på alle testene i går? For mye vann i dag? Skjønner ikke helt at det kan veksle så raskt?
Har ikkje kontroll på vann inntak i dag. Forstår ingen ting jeg heller.
Blæh, utsolgt de og joooApotek1?
Vis vedlegget 232765
8 dpo og det var det. Snipp snapp snute jeg er ute.
8dpo er jo tidlig da!Vis vedlegget 232765
Alt for tidlig å gi opp. Du er medlem av en testetøs gruppe vettu. Det eneste som gjør at en testetøs gir opp, er mensenVis vedlegget 232765
Vis vedlegget 232768 Noen som tester i kveld? Her er mine... ingen tegn til heksa.... enda
Ser strek på dennaStirret lenge og så noe, nå ser jeg ingenting [emoji14]
Er på dag 25 i syklusen så er nok uansett tidlig for med pilleslutt har jeg ikke peiling på syklus [emoji14]
Vis vedlegget 232769
Må vell kanskje teste med morgenurin da, tenkte å vente til helga... Meeen skjønner jeg og at det blir i morgen når jeg står oppSer strek på denna
8 dpo er overhode ingen grunn til å gi opp! Det er så tidlig at hcgnivået er minimalt, og det kan slå ut begge veier pga urinkonsentrasjonen og ulikt fargestoff på testene[emoji5] test igjen om to dager, da skal hcg'en ha doblet seg! Er uansett tidlig om to dager også! Ikke gi opp[emoji8][emoji8]
8dpo er jo tidlig da!
Håper dagens tester var feil...
Stirret lenge og så noe, nå ser jeg ingenting
Er på dag 25 i syklusen så er nok uansett tidlig for med pilleslutt har jeg ikke peiling på syklus
Vis vedlegget 232769
Vis vedlegget 232768 Noen som tester i kveld? Her er mine... ingen tegn til heksa.... enda
Ser strekJeg tok denne i går, så tok jeg bilde av den. Syntes at jeg ser noe på den innimellom, men tror kanskje det bare er ønsketenking xsmile8 noen som ser noe? Var 8 dpo i går, så vet det kanskje er for tidlig
Så braSer strek
Jeg tok denne i går, så tok jeg bilde av den. Syntes at jeg ser noe på den innimellom, men tror kanskje det bare er ønsketenking xsmile8 noen som ser noe? Var 8 dpo i går, så vet det kanskje er for tidlig