Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der er det noe joMåtte ta en nå som jeg kom hjem, er tatt på veldig utvannet urin da [emoji38]
Kom deg på apoteket!!!
Synes godt fortsatt de strekene! Synes du de har blitt sterkere?Vis vedlegget 232754 Vis vedlegget 232754 Da har man testet igjen, ingen heks enda. Vis vedlegget 232752
På billigstrimmel ja, usikker på vanlig Clearblue. Skulle testet med Clearblue early, men har ikke fått tak i.Synes godt fortsatt de strekene! Synes du de har blitt sterkere?
Bilde?Mine tester i dag når æ kom hjem fra jobb. Klarte å hold meg litt...Har ikke testa etter el.før.. hva tenker dere om el testen som er rosa. Den er jo kjempe svak.. vil eller tester bestandig få to steker eller kan den også være uten strek.. ?? Lurer på om jeg kunne ha hatt el i helga eller på fredag.. Men siden syklusen er ute å kjører vet jeg ikke helt hvor jeg er..cd 35-36 i dag. Ikm var opprinnelige forrige torsdag..
EL tester vil ha to streker og er først positiv når test streken er like sterk som, eller sterkere enn, kontrollstrekenMine tester i dag når æ kom hjem fra jobb. Klarte å hold meg litt...Har ikke testa etter el.før.. hva tenker dere om el testen som er rosa. Den er jo kjempe svak.. vil eller tester bestandig få to steker eller kan den også være uten strek.. ?? Lurer på om jeg kunne ha hatt el i helga eller på fredag.. Men siden syklusen er ute å kjører vet jeg ikke helt hvor jeg er..cd 35-36 i dag. Ikm var opprinnelige forrige torsdag..
Apotek1?Er det andre apotek en boots som selger Clearblue early? Vi har to her jeg bor, men de er utsolgt.
Takk for svarEL tester vil ha to streker og er først positiv når test streken er like sterk som, eller sterkere enn, kontrollstreken
Kanskje, men trodde de kanskje bare førte sine egne varer, inkl vanlig Clearblue.Apotek1?
Jeg kjøper mine early på apotek1Kanskje, men trodde de kanskje bare førte sine egne varer, inkl vanlig Clearblue.
Aaaah, ok takk. Da blir det en tur på Apotek1 i kveldJeg kjøper mine early på apotek1
Herlig!Aaaah, ok takk. Da blir det en tur på Apotek1 i kveld
8 dpo er enda tidlig! Fikk svaaaaakt positiv 10 dpo sist jeg bar gravid. Så svak at jeg trodde det bare var noe jeg innbilte meg. Først tydelig 12 dpo. Du får fortsette å teste så lenge TR ikke har kommet så er det håpVis vedlegget 232765
8 dpo og det var det. Snipp snapp snute jeg er ute.
Vis vedlegget 232765
8 dpo og det var det. Snipp snapp snute jeg er ute.
8 dpo er enda tidlig! Fikk svaaaaakt positiv 10 dpo sist jeg bar gravid. Så svak at jeg trodde det bare var noe jeg innbilte meg. Først tydelig 12 dpo. Du får fortsette å teste så lenge TR ikke har kommet så er det håp