Oss testetøser imellom

Måtte ta en nå som jeg kom hjem, er tatt på veldig utvannet urin da [emoji38]
6877d39042ae9fe04dc1a8a3d93d3a09.jpg

Mine tester i dag når æ kom hjem fra jobb. Klarte å hold meg litt...Har ikke testa etter el.før.. hva tenker dere om el testen som er rosa. Den er jo kjempe svak.. vil eller tester bestandig få to steker eller kan den også være uten strek.. ?? Lurer på om jeg kunne ha hatt el i helga eller på fredag.. Men siden syklusen er ute å kjører vet jeg ikke helt hvor jeg er..cd 35-36 i dag. Ikm var opprinnelige forrige torsdag..
765671b5c4b2ac279e8e679e2471d15a.jpg

Mine tester i dag når æ kom hjem fra jobb. Klarte å hold meg litt...Har ikke testa etter el.før.. hva tenker dere om el testen som er rosa. Den er jo kjempe svak.. vil eller tester bestandig få to steker eller kan den også være uten strek.. ?? Lurer på om jeg kunne ha hatt el i helga eller på fredag.. Men siden syklusen er ute å kjører vet jeg ikke helt hvor jeg er..cd 35-36 i dag. Ikm var opprinnelige forrige torsdag..
Bilde?

EL tester vil ha to streker og er først positiv når test streken er like sterk som, eller sterkere enn, kontrollstreken :)

8 dpo er enda tidlig! Fikk svaaaaakt positiv 10 dpo sist jeg bar gravid. Så svak at jeg trodde det bare var noe jeg innbilte meg. Først tydelig 12 dpo. Du får fortsette å teste :) så lenge TR ikke har kommet så er det håp :)

Kommer nok til å teste men har ikkje troa.

Back
Topp