Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Håper virkelig det går denne gangen. Endte i MA forrige gang for ca 7 mnd siden.. umulig å ikke være redd, men man får tenke positivt
Tenkte å prøve å vente med testing til søndag... men kan bli vanskeligNoen som tester i ettermiddag?[emoji57]
Hehe ja jeg hadde nok ikke klart det [emoji38] jeg er jo testeavhengig ifølge mannenTenkte å prøve å vente med testing til søndag... men kan bli vanskelig
Fikk positiv 9/10 dpo sist, og er 7 dpo til søndagen, så fortsatt tidligHehe ja jeg hadde nok ikke klart det [emoji38] jeg er jo testeavhengig ifølge mannen
Har gitt opp jegNoen som tester i ettermiddag?[emoji57]
Må innrømme at det er vanskelig å si. Jeg har desverre erfaring med skygge på denne, og den var blå/grå... liker den med kryss bedre. men blir veldig spennende å se de neste dagene da!Jeg er helt sjokka!! Tok denne for en time siden, og streken har vært sånn hele tiden den er veldig blå. Hva tror dere?
Har du annen type test du kan ta?Jeg er helt sjokka!! Tok denne for en time siden, og streken har vært sånn hele tiden den er veldig blå. Hva tror dere?
Jeg er helt sjokka!! Tok denne for en time siden, og streken har vært sånn hele tiden den er veldig blå. Hva tror dere?
Får krysse fingrene!Ser streken, men desverre har jeg veldig dårlig erfaring med den testen jeg også... men håper det er babystrek da[emoji173]
Ja, men lite vits når jeg flyr og tisser hele tiden. Tar kanskje ny senere ikveld, i såfall i morgen [emoji173]Har du annen type test du kan ta?
Må innrømme at det er vanskelig å si. Jeg har desverre erfaring med skygge på denne, og den var blå/grå... liker den med kryss bedre. men blir veldig spennende å se de neste dagene da!
Krysser fingreneJeg er helt sjokka!! Tok denne for en time siden, og streken har vært sånn hele tiden den er veldig blå. Hva tror dere?
Tydeligere strek Ja, men jeg vil at den skal bli skikkelig sterk!!Vis vedlegget 232932 Vis vedlegget 232930 Vis vedlegget 232931 God morgen testetøser. Jeg tar ferdig de få strimmeltestene jeg har igjen. Det er tydeligere strek på strimmelen i dag, men legger ingenting i det.
Hvem er fra når?Blir kanskje sterkere? [emoji28]
Får krysse fingrene!
Ja, men lite vits når jeg flyr og tisser hele tiden. Tar kanskje ny senere ikveld, i såfall i morgen [emoji173]
Skal ta nå snartTatt ny test?