Oss testetøser imellom

Tusen takk! Håper virkelig det går denne gangen. Endte i MA forrige gang for ca 7 mnd siden.. umulig å ikke være redd, men man får tenke positivt

Skjønner at det ikke er så lett å ikke være redd.. Men prøv å kos deg så godt du kan likevel! :) Så skal vi her på forumet heie deg frem! :happy: Heia heia!

Jeg er helt sjokka!! Tok denne for en time siden, og streken har vært sånn hele tiden:o den er veldig blå. Hva tror dere?
98f17bf78dc641cf01d2c2d9519787da.jpg

Jeg er helt sjokka!! Tok denne for en time siden, og streken har vært sånn hele tiden:eek: den er veldig blå. Hva tror dere?
98f17bf78dc641cf01d2c2d9519787da.jpg
Må innrømme at det er vanskelig å si. Jeg har desverre erfaring med skygge på denne, og den var blå/grå... liker den med kryss bedre. men blir veldig spennende å se de neste dagene da! :D

Ser streken, men desverre har jeg veldig dårlig erfaring med den testen jeg også... men håper det er babystrek da[emoji173]
Får krysse fingrene!
Har du annen type test du kan ta? :)
Ja, men lite vits når jeg flyr og tisser hele tiden. Tar kanskje ny senere ikveld, i såfall i morgen [emoji173]
Må innrømme at det er vanskelig å si. Jeg har desverre erfaring med skygge på denne, og den var blå/grå... liker den med kryss bedre. men blir veldig spennende å se de neste dagene da! :D

Blir kanskje sterkere? [emoji28]
57dc340df26940e226c912bb34a149fa.jpg

Kaster meg inn i denne :D
Jeg har testet positiv eggløsningstest nå i 11 dager etter eggløsning skulle være (det vil si at di har vert positive i 2 uker) :D venter på graviditetstestene i posten slik jeg endelig kan få svar :D

IMG_5376.JPG
IMG_5375.JPG
IMG_5373.JPG
God morgen testetøser. Jeg tar ferdig de få strimmeltestene jeg har igjen. Det er tydeligere strek på strimmelen i dag, men legger ingenting i det.

Last edited:
God morgen fine damer! Håper dere får en fin fin fredag [emoji173]
a5dd334fd9b151179c26fcb6ec1b0d51.jpg

Fortsatt veldig svakt så var nok bare lurestrek på cb

Back
Topp