Oss testetøser imellom

Jeg der også strek, men syntes testen så litt rar ut? At fargen bak teststreken var litt rar. Men bilde ble kanskje tatt ganske raskt etter testen ble tatt? Jeg syntes hvertfall at jeg kan se noe[emoji1]

Test bildet er tatt 5 min etter [emoji106] jeg vet ikke hva jeg skal tro om streken helt ærlig
 
Meg med Clearblue pluss tidligere her. Det var en babystrek!!
 

Vedlegg

  • C099D49E-9883-48D9-BEEC-E26AB6AB49CD.jpeg
    C099D49E-9883-48D9-BEEC-E26AB6AB49CD.jpeg
    759 KB · Visninger: 163
Noen som har erfaring med babyplan early g-test?:) tok en idag tidlig, 6dpo, og der viste den en svak strek men som forsvant etter hvert. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det siden jeg har ømme bryster som avogtil stikker rundt nippelen og stikkinger i høyre side samt at d føles et press nederst i magen:p
 

Vedlegg

  • Snapchat-909860430.jpg
    Snapchat-909860430.jpg
    604,1 KB · Visninger: 150
Noen som har erfaring med babyplan early g-test?:) tok en idag tidlig, 6dpo, og der viste den en svak strek men som forsvant etter hvert. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det siden jeg har ømme bryster som avogtil stikker rundt nippelen og stikkinger i høyre side samt at d føles et press nederst i magen:p
Tror det er endel forskjellige erfaringer med disse. Jeg er fornøyd med disse, kan vise skygge da. Håper den stemmer for deg [emoji173]
 
Noen som har erfaring med babyplan early g-test?:) tok en idag tidlig, 6dpo, og der viste den en svak strek men som forsvant etter hvert. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det siden jeg har ømme bryster som avogtil stikker rundt nippelen og stikkinger i høyre side samt at d føles et press nederst i magen:p
Jeg brukte babyplan early stavtest og fikk denne 9 dpo
20180312_121344.jpg
 
IMG_4324.JPG
IMG_4325.jpg


Min idag 8 dpo [emoji85] jeg ser en svak strek men umulig å si om den er grå eller rosa.

Er jo egentlig alt for tidlig å teste allerede nå, men måtte bare [emoji23]
 
Herregud, nå har jeg scrollet meg gjennom over 300 sider her, og føler jeg kjenner dere alle sammen :Heartblue

Jeg trodde kanskje jeg hadde en festeblødning lørdag, og har testet siden det, men det kan også bare ha vært fordi jeg sluttet på minipiller kort tid før :/ Ville evt ha vært 10/11dpo i dag. Er det noen som har opplevd å få heeelt negative tester 11dpo men positiv senere? Er sååå utålmodig!
 
Herregud, nå har jeg scrollet meg gjennom over 300 sider her, og føler jeg kjenner dere alle sammen [emoji813]blue

Jeg trodde kanskje jeg hadde en festeblødning lørdag, og har testet siden det, men det kan også bare ha vært fordi jeg sluttet på minipiller kort tid før :/ Ville evt ha vært 10/11dpo i dag. Er det noen som har opplevd å få heeelt negative tester 11dpo men positiv senere? Er sååå utålmodig!
Jeg fikk ikke positiv før 14 dpo en gang, så alt er mulig [emoji173] og velkommen [emoji173][emoji173]
 
Back
Topp