Oss testetøser imellom

IMG_1411.JPG

Ser dere noe her? [emoji28]
 
Testetøs sa du? Strek etter fristen. Skjønner ikke hvorfor jeg tok en test, venter på el som er rett rundt hjørnet. Da var det kanskje bare omgangssyken som gjorde meg kvalm :p

Men her ser man at man ikke skal stole på strek etter fristen tydeligvis :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_20180316_2.png
    IMG_20180316_2.png
    555,7 KB · Visninger: 172
Testetøs sa du? Strek etter fristen. Skjønner ikke hvorfor jeg tok en test, venter på el som er rett rundt hjørnet. Da var det kanskje bare omgangssyken som gjorde meg kvalm [emoji14]

Men her ser man at man ikke skal stole på strek etter fristen tydeligvis :rolleyes:
Sånne streker har jeg også fått på de der noen ganger.
 
Veldig kjedelig. Tenkte først om jeg kanskje hadde hatt tidligere el. Men er nok bare falsk. Men var så tydelig rosa strek. Aldri fått sånn før.
Ny i morgen da, er det strek da må det jo være baby og ikke tullestrek[emoji173]
 
Noen som ser noe her? Har IKM på torsdag. Syns jeg kan se en svak strek som kom med en gang. Men føler jeg ser strek på absolutt alt om dagen [emoji23] kun fått blenda på disse testene før.
20180317_072018.jpg
20180317_072223.jpg
20180317_072008.jpg
Negative%20Image_1521267770352.jpg
 
Testetøs sa du? Strek etter fristen. Skjønner ikke hvorfor jeg tok en test, venter på el som er rett rundt hjørnet. Da var det kanskje bare omgangssyken som gjorde meg kvalm :p

Men her ser man at man ikke skal stole på strek etter fristen tydeligvis :rolleyes:

Jeg har bare fått sånne å vært gravid :) så Ekke sikkert det er tull det der
 
Testetøs sa du? Strek etter fristen. Skjønner ikke hvorfor jeg tok en test, venter på el som er rett rundt hjørnet. Da var det kanskje bare omgangssyken som gjorde meg kvalm :p

Men her ser man at man ikke skal stole på strek etter fristen tydeligvis :rolleyes:
Jeg har ALDRI fått sånn strek på de.. og jeg har tatt MANGE .. :wideyed:
Den streken var litt for tydelig til å være tullestrek!
 
Kanskje ikke riktig forum, men jeg må bare lufte frustrasjonene. Det er nok ikke tr som har kommet allikevel, men jeg tror kanskje jeg har misforstått kroppen og at det er el! Det er litt blod i el-sekretet, og jeg har hørt at det er et tegn på at man er ekstra fruktbar, men typen er avgårde på hyttetur hele helgen :arghh: La inn aksjer på torsdag, men er redd det ikke holder hvis eggløsning er i dag eller i morgen... Typisk!
 
Kanskje ikke riktig forum, men jeg må bare lufte frustrasjonene. Det er nok ikke tr som har kommet allikevel, men jeg tror kanskje jeg har misforstått kroppen og at det er el! Det er litt blod i el-sekretet, og jeg har hørt at det er et tegn på at man er ekstra fruktbar, men typen er avgårde på hyttetur hele helgen :arghh: La inn aksjer på torsdag, men er redd det ikke holder hvis eggløsning er i dag eller i morgen... Typisk!

Dem sier jo at sædceller kan leve noen døgn inni oss så ingenting er umulig [emoji1][emoji106]
 
Back
Topp