Oss testetøser imellom

Jeg fikk ikke positiv før 14 dpo en gang, så alt er mulig [emoji173] og velkommen [emoji173][emoji173]

Ok, godt å høre! <3 ... Og litt irriterende, for da kommer jeg jo til å fortsette å klø i fingrene etter å teste hver dag fremover... :p
 
Herregud, nå har jeg scrollet meg gjennom over 300 sider her, og føler jeg kjenner dere alle sammen :Heartblue

Jeg trodde kanskje jeg hadde en festeblødning lørdag, og har testet siden det, men det kan også bare ha vært fordi jeg sluttet på minipiller kort tid før :/ Ville evt ha vært 10/11dpo i dag. Er det noen som har opplevd å få heeelt negative tester 11dpo men positiv senere? Er sååå utålmodig!

Har scrollet gjennom denne flere ganger jeg og[emoji23][emoji106] velkommen [emoji1][emoji1]
 
IMG_1399.JPG
IMG_1400.jpg


10 dpo på 1 timers urin.. Håpet er vel ute denne pp.
 
Joda, testa bare positivt 10 dpo sist. Og siden puppa føles ut som pamela anderson og safta plutselig smaker såpe, så forventa man vel strek [emoji28]
Ser den ;) men ikke alltid alt er likt vet du! Test igjen om et par dager, håper streken kommer ;)
 
8395B254-2E42-4678-8FEB-4A4D8DB41B6A.jpeg
Blenda 8DPO. Kjenner jeg mister håpet allerede :joyful:
 
Klarte ikke vente lenger enn 2 dager med neste g-test:p er nå 9dpo, og synes jeg kan skimte en svak liten strek på testen (som selvfølgelig ikke ville vises på bilde) det er jo enda tidlig med 9dpo men håpet blir mindre for hver negative test
 
Uff, hit kom tr i dag... Jeg som var så sikker... Da har jeg i det minste gjettet riktig på eggløsningstidspunkt :(
 
Back
Topp