Oss testetøser imellom

Klarte ikke vente med å teste denne pp, så idag 3dpo ble en g-test tatt ble selvfølgelig ikke noe strek på den da, selv om jeg følte selv jeg så en suuuper svak skygge men hadde to tester med svak strek for ikke så lenge siden men som ble til en helt hvit test noen dager etter:p får vel vente et par dager til før neste test
3dpo tror jeg ikke du får noe annet en en skyggestrek heller, for egget fester seg ikke å begynner å produsere hcg før dag 5/6+ ❤️ Utrolig kjedelig og lang ventetid mens man prøver hver mnd da!
 
3dpo tror jeg ikke du får noe annet en en skyggestrek heller, for egget fester seg ikke å begynner å produsere hcg før dag 5/6+ ❤️ Utrolig kjedelig og lang ventetid mens man prøver hver mnd da!

Hehe nei det er nok aaaalt for tidlig det:laughing002 får smøre på med tolmodighet mellom hetetoktene og frysningene:laughing002 satse på dagene går fort og tr uteblir:love017
 
20180312_071329.jpg
Negative%20Image_1520835236228.jpg

8 dpo idag.
 
Endelig entrer dpo-land og vet at testekløen kommer til å smyge seg innpå ila de neste dagene[emoji85] Første el etter SA så tørr ikke håpe for mye. Men er alltid litt håp etter el[emoji106]
 
Er det noen som har erfaring med falsk positiv Babyplan early stavtest? Fikk strek på den da jeg tok den. Nå som den er nesten tørket er streken mer tydelig rosa!
20180312_121344.jpg
 
Noen her inne som har opplevd at graviditet kan slå ut på eggløsningstest? Hvordan ser eventuelt strekene ut da?
Testet det i forje graviditet. EL testen ble knall positiv [emoji14] test streken var så rød at den var nesten svart [emoji14]
 
Har ingen erfaring. Men når streken er rosa så er det vel 99% sikkert at den er positiv??:) Prøvd digital?:D
CB advanced monitor sa ikke gravid på samme urin. Så gjenstår å se[emoji4] Tester igjen i morgen[emoji85]
 
CB advanced monitor sa ikke gravid på samme urin. Så gjenstår å se[emoji4] Tester igjen i morgen[emoji85]

Er det samme følsomhet på testene da?:) Spennende! Jeg har troen på at du er gravid jeg altså:) Skyggestreker blir ikke så mye sterkere når testen tørker. Og skyggestrek har ikke farge[emoji57] Del bilde av testen din i morgen da[emoji1]
 
Er det samme følsomhet på testene da?:) Spennende! Jeg har troen på at du er gravid jeg altså:) Skyggestreker blir ikke så mye sterkere når testen tørker. Og skyggestrek har ikke farge[emoji57] Del bilde av testen din i morgen da[emoji1]
Monitoren er vel 25 eller 50 mlu. Tidligtesten jeg tok er 10 mlu. Jeg håper du har rett[emoji119]
 
Back
Topp