Oss testetøser imellom

Legen min har 0 peiling på graviditet. Jeg har måtte krangla meg til ul pga blod. Legen min har 0 forståelse og da treffer jeg veggen når jeg spør om progesteron støtte. Spurte legen om jeg kunne få blodprøve på dag 2 i syklus og dag 21. Legen såg barre rart på meg og jeg måtte forklar men legen var like klok som før. Må nok vente til jeg har vært på Hauske klinikken.
Akkurat det med å gi progesteronstøtte osv i svangerskapet er nok mer en oppgave for gynekolog enn fastlege, så det synes jeg ikke er så rart. Og blødninger tidlig i svangerskapet er egentlig ikke grunn til å få henvisning til tidlig ultralyd, det kan man betale selv hos privat gynekolog i såfall. Med mindre det er mistanke om ex.u selvfølgelig.
Jeg ville kontaktet gynekolog privat for å undersøke ang progesteronstøtte dersom det er lenge til du skal til Hausken. Lykke til!
 

Vedlegg

  • 678AAA92-2FD4-469C-B20D-1B566B29D33F.png
    678AAA92-2FD4-469C-B20D-1B566B29D33F.png
    345,2 KB · Visninger: 172
Dere som har testet tidlig svakt på cb + vil dere vise meg testen deres? Redd jeg fikk skygge i dag også[emoji849]
 
5334376B-B634-48AA-BF14-E4438F86751D.jpeg

5 min
2478FC74-04D2-487D-9AFB-203CFD54B927.jpeg

10 min

Blir ikkje sterkere og lh testen vil ikkje bli med. Så det er nok kjemisk.
Det er 14 dager siden positiv el test. Så mens i morgon.

Jeg liter ikkje på babyplan testen som har 4 streker.
Har hatt 12 natt og tempet ved ca 7 timers søvn og den var høy enda. Kor korrekt den tempen er veit eg ikkje.
 
Skal være der 26 april. Lenge til.

Er begynt og spotta så mensen er i rute.
Æsj
Ja, det er lenge til dessverre. Får håpe ting kan gå på skinner derfra ihvertfall!
 
Lest rundt at cb + gir skyggestreker.. jeg er da veldig irritert nå hvis dette viser seg å være en skyggestrek. Fikk samme type strek på begge testene. Er bare 9/10 dpo (usikker pga ustabil syklus) og alt for tidlig å vite helt sikkert. Men jeg har alltid fått blenda hvite tester. Til og med cb early første gang jeg prøvde var det ikke antydning til noe strek når jeg ikke var gravid. Men nå har jeg fått svak på både på en early og to cb pluss. Så kan dere se på strekene og evt dere som har brukt disse testene og testa tidlig med dem fått samme? Jeg demonterte også den ene cb + for å sjekke skyggen og syns det var en sjuk skygge isåfall[emoji849] å fargen var blå innen tidsfristen. Åpent den også før 10 min.

IMG_2911.JPG

IMG_2912.JPG

IMG_2914.JPG

IMG_2915.JPG
 
Er det noen som ser noe her? Den øverste testen er tørket, den nederste tatt nå. Tidligtester.. usikker dpo.. mest sannsynlig IKM om 3-4 dager...
 

Vedlegg

  • A0539873-518F-4A86-BEBF-2DB546062BFD.jpeg
    A0539873-518F-4A86-BEBF-2DB546062BFD.jpeg
    973,8 KB · Visninger: 169
Klarte ikke vente med å teste denne pp, så idag 3dpo ble en g-test tatt ble selvfølgelig ikke noe strek på den da, selv om jeg følte selv jeg så en suuuper svak skygge men hadde to tester med svak strek for ikke så lenge siden men som ble til en helt hvit test noen dager etter:p får vel vente et par dager til før neste test
 
Back
Topp