Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det synes jeg!Dagens test 9dpo, 25 test fra Make sure. Syns jeg ser antydning til strek her faktisk. Hva tenker dere?Vis vedlegget 402146
Begge er negativ, så uansett hvilken du stoler påTok to forskjellige el tester, øverste er babyplan, nederste er rfsu. Blir litt sånn: hvilken av disse kan jeg stole på? Veldig stor forskjell på resultat hvertfall…
Vis vedlegget 402316

Ja, det vet jeg. Men den ene er betydelig sterkere enn den andre, og det vil da kanskje si at rfsu blir senere positiv da? Skal spare en rfsu til jeg får positiv babyplan og se da, hva resultatet blir.Begge er negativ, så uansett hvilken du stoler på![]()
Babyplan er bedre tester enn rfsu, både eltester og gtesterTok to forskjellige el tester, øverste er babyplan, nederste er rfsu. Blir litt sånn: hvilken av disse kan jeg stole på? Veldig stor forskjell på resultat hvertfall…
Vis vedlegget 402316
Syns jeg ser noe svaaakt på den nederste! Jeg liker ikke metode testene fordi de slår ut så sent så dersom du har mulighet til å ta en annen type test så kanskje det gir klarere svar? Jeg styrer unna metode og rsfu.Bare jeg som tror jeg ser svaaaak strek på disse? De er fra metodeVis vedlegget 402322Vis vedlegget 402323
Okei, takk for svar!Syns jeg ser noe svaaakt på den nederste! Jeg liker ikke metode testene fordi de slår ut så sent så dersom du har mulighet til å ta en annen type test så kanskje det gir klarere svar? Jeg styrer unna metode og rsfu.
Jeg har best erfaring med makesure! Jeg har kunn brukt vanlig tester og ikke tidligtester.Okei, takk for svar!
Er det noen typer du anbefaler som har godt med farge og sikkert resultat?
Tusen takk, kjøper de etter på. Mulig det kommer bilde når jeg har tatt den.Jeg har best erfaring med makesure! Jeg har kunn brukt vanlig tester og ikke tidligtester.
Fantastisk! Veldig lovende start4+5 i dagVis vedlegget 402358
Krysser fingrene for degJahåper det går veien
![]()

Kan hende du har hatt en kjemisk graviditet. Hvor mange dpo er du?Hvordan kan det her ha skjedd?
Kvelden 30/03 fikk jeg positive tester, nå på morgenen den 31/03..Vis vedlegget 402470Vis vedlegget 402471
Har testene ligget inntill hverandre? De kan absorbere farge fra kontrollstreken dersom de gjør det. Syns ihvertfall streken på den øverste og nederste testen er veldig hakkete og sterkest i kantene, som om de har absorbert farge fra siden.Hvordan kan det her ha skjedd?
Kvelden 30/03 fikk jeg positive tester, nå på morgenen den 31/03..Vis vedlegget 402470Vis vedlegget 402471
Nei, de har ikke ligget inntil hverandre..tok 7 stykker og alle var positive *trist*Har testene ligget inntill hverandre? De kan absorbere farge fra kontrollstreken dersom de gjør det. Syns ihvertfall streken på den øverste og nederste testen er veldig hakkete og sterkest i kantene, som om de har absorbert farge fra siden.
12 tror jeg..er usikker, sjekket ikke eggløsningKan hende du har hatt en kjemisk graviditet. Hvor mange dpo er du?
Ta ny test litt senere i dag