Det er babyplan ja, de er kjente for å gi skyggestreker. Ei venninne fikk en skikkelig stygg en tidligere i uka faktisk.Får prøve de når jeg har brukt opp babyplan sine. Takk![]()
Ja det var det.Tror det er babyplan vanlig test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er babyplan ja, de er kjente for å gi skyggestreker. Ei venninne fikk en skikkelig stygg en tidligere i uka faktisk.Får prøve de når jeg har brukt opp babyplan sine. Takk![]()
Ja det var det.Tror det er babyplan vanlig test?
Baaaah, skal aldri kjøpe de igjenDet er babyplan ja, de er kjente for å gi skyggestreker. Ei venninne fikk en skikkelig stygg en tidligere i uka faktisk.
Ja det var det.
men da et det vell bare å kjøre på å bruke opp alle? Kan jo teste en god del til før TR kommer sikkert Oh yeah! Her er det bare å teste i vei!Baaaah, skal aldri kjøpe de igjenmen da et det vell bare å kjøre på å bruke opp alle? Kan jo teste en god del til før TR kommer sikkert
![]()
morsomste som er før TR 
Jeg tok meg friheten til å redigere bildet, her ser det ut som noe er på gang!Tenker dere at dette er en skyggestrek?
Så kult! Kan du se det ut i fra og redigere bilde? Dette var nytt for megJeg tok meg friheten til å redigere bildet, her ser det ut som noe er på gang!![]()
hvordan funker det?Jeg har en app på mobilen. Jeg trooor ikke skyggestreker ska vise på denne redigeringen. Jeg synes den ser for sterk ut til å være skygge der, ihvertfallSå kult! Kan du se det ut i fra og redigere bilde? Dette var nytt for meghvordan funker det?
Kan du redigere denne også?Jeg tok meg friheten til å redigere bildet, her ser det ut som noe er på gang!![]()
Lignet dessverre på mine testerKan du redigere denne også?Vis vedlegget 402062

Ja den ble ikke lik ho andre sin neiLignet dessverre på mine tester![]()

Usikker her altså. Hvor mange dpo og er de tatt på morgenurin? Erfaringsmessig så er ikke morgenurin den beste å teste påJeg tenkte disse var helt hvite, sendte den også til ei venninne. Hun mener hun ser noe på Make sure (den nederste). Hva sier dere?Vis vedlegget 402090
Jeg har alltid tidligere hatt best tester morgenurinUsikker her altså. Hvor mange dpo og er de tatt på morgenurin? Erfaringsmessig så er ikke morgenurin den beste å teste på
![]()
Men dette er urin nr 2, dog var den ikke like konsentrert som jeg ønsker. 8 dpo, så aldeles tidlig! Sist fikk jeg positiv på kvelden på 8dpo.god tid enda daJeg har alltid tidligere hatt best tester morgenurinMen dette er urin nr 2, dog var den ikke like konsentrert som jeg ønsker. 8 dpo, så aldeles tidlig! Sist fikk jeg positiv på kvelden på 8dpo.
Ja jeg har absolutt ingen stressgod tid enda damine ble positiv først utpå dagen 11 dpo (nå på fredag)
vi prøver ikke ordentlig før i mai og skal helst ikke prøve før den tid heller, så vi la inn aksjer kun én gang denne runden. Men ble nysgjerrig når venninna mi sier det hun sier