Takk det sammeGratulerer så mye med spiren![]()
![]()
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det sammeGratulerer så mye med spiren![]()
![]()
![]()
![]()

Jeg skimter også noe på Make sure’enJeg tenkte disse var helt hvite, sendte den også til ei venninne. Hun mener hun ser noe på Make sure (den nederste). Hva sier dere?Vis vedlegget 402090
Blir spennende å ta ny i kveld, testetøsa greier jo ikke annetJeg skimter også noe på Make sure’en![]()

Haha nei, kjenner til denBlir spennende å ta ny i kveld, testetøsa greier jo ikke annet![]()
Jeg ser!!Jeg tenkte disse var helt hvite, sendte den også til ei venninne. Hun mener hun ser noe på Make sure (den nederste). Hva sier dere?Vis vedlegget 402090

Kan du sjekke denne også? Tok den i dag, ikke på samme tidspunkt og ikke mange timene si forrige toalettbesøk, men uansett så synes jeg det er skremmende at den ikke blir mer definert..Jeg har en app på mobilen. Jeg trooor ikke skyggestreker ska vise på denne redigeringen. Jeg synes den ser for sterk ut til å være skygge der, ihvertfall![]()
Kan du sjekke denne også? Tok den i dag, ikke på samme tidspunkt og ikke mange timene si forrige toalettbesøk, men uansett så synes jeg det er skremmende at den ikke blir mer definert..
Kan du sjekke denne også? Tok den i dag, ikke på samme tidspunkt og ikke mange timene si forrige toalettbesøk, men uansett så synes jeg det er skremmende at den ikke blir mer definert..
Tusen takk! Men ble ikke så mye klokere … hva tenker du?
Vanskelig å si, føler den var litt mørk den strekenTusen takk! Men ble ikke så mye klokere… hva tenker du?

Enda litt sterkere jaEr denne å regne som positiv, eller må teststreken bli enda sterkere?![]()
Takk for svarEnda litt sterkere jarett rundt hjørnet
![]()

Den er nok negativ. Den er hvitere enn resten av testen der testresultatet skal væreTusen takk! Men ble ikke så mye klokere … hva tenker du?
Jeg ser desverre ikke noeDagens test 9dpo, 25 test fra Make sure. Syns jeg ser antydning til strek her faktisk. Hva tenker dere?Vis vedlegget 402146