Prøv å teste igjen på kvelsurin, kan være du har veldig lite konsentrert urin på morgenen som gjør at det ikke blir positivt fordi det er tidligNei, de har ikke ligget inntil hverandre..tok 7 stykker og alle var positive *trist*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv å teste igjen på kvelsurin, kan være du har veldig lite konsentrert urin på morgenen som gjør at det ikke blir positivt fordi det er tidligNei, de har ikke ligget inntil hverandre..tok 7 stykker og alle var positive *trist*
Jeg gjorde det når jeg hadde omgangssyke. Fikk falsk positiv test og så positiv en uke etter igjen. Uka etter hadde jeg og elVet noen om det er mulig med falsk positive el tester dersom man er svært dehydrert?
Takk for svar! Akuratt derfor jeg stiller spørsmålet, har omgangssyke nå og dermed funker jo ikke temping heller. Det er egentlig ikke sååå viktig å finne EL nå for jeg har prøvepause, men jeg prøver å kartlegge litt.Jeg gjorde det når jeg hadde omgangssyke. Fikk falsk positiv test og så positiv en uke etter igjen. Uka etter hadde jeg og el
Uff, god bedringTakk for svar! Akuratt derfor jeg stiller spørsmålet, har omgangssyke nå og dermed funker jo ikke temping heller. Det er egentlig ikke sååå viktig å finne EL nå for jeg har prøvepause, men jeg prøver å kartlegge litt.
Er det tidligtester? Ser ut som det er noe galt med de øverste, at de kanskje er falsk positive. Fikk lignende da jeg brukte tidligtestene til MS, og fikk blenda tester dagen etterHvordan kan det her ha skjedd?
Kvelden 30/03 fikk jeg positive tester, nå på morgenen den 31/03..Vis vedlegget 402470Vis vedlegget 402471

Nei, er de vanlige fra msEr det tidligtester? Ser ut som det er noe galt med de øverste, at de kanskje er falsk positive. Fikk lignende da jeg brukte tidligtestene til MS, og fikk blenda tester dagen etterVis vedlegget 402532Vis vedlegget 402531
Føler dette er noe mer en skygge xxxx

Slike har jeg hatt siden cd 8 når jeg startet å teste også! Er sykt rart og nesten egentlig frustrerende. Er på cd 11 i dag og den har vært slik siden. Fikk en sterkere positiv på cd9, og så var den tilbake til sånn i går. Begynner nesten å lure på om det er noe feil på de testene, men det er sikkert ikke det.Hva tenker dere om dagens eggløsningstest?Vis vedlegget 402635
. Det jeg fikk høre var å behandle den som positiv, så ha sex og kos deg liksom. Og bare følge med på når den evt går ned igjen.Hva tenker dere om dagens eggløsningstest?Vis vedlegget 402635
Slike har jeg hatt siden cd 8 når jeg startet å teste også! Er sykt rart og nesten egentlig frustrerende. Er på cd 11 i dag og den har vært slik siden. Fikk en sterkere positiv på cd9, og så var den tilbake til sånn i går. Begynner nesten å lure på om det er noe feil på de testene, men det er sikkert ikke det.![]()
. Det jeg fikk høre var å behandle den som positiv, så ha sex og kos deg liksom. Og bare følge med på når den evt går ned igjen.

Neida jeg har ikke lagt inn suklus i Premom appen, bruker Flo til det. Jeg er på CD 37 idag.. har pcosDen begynner å bli sterkere, men er ikke positiv enda!og det hadde kanskje vært litt tidlig med el på cd9 eller får du tidlig el?