Oss testetøser imellom

7dpo, utrolig hvor mye man håper på strek selv om sjansen er minimal så tidlig :hilarious:
1000001794.jpg
 
Du har gode sjangser da, om dere la inn i går :D
Ja, håper virkelig det! Vi venta litt lenger enn vi pleier med å starte aksjeleggingen, for å ikke «svi av alt kruttet» for tidlig- håper det funker! Mannen er 43, så mulig svømmerne ikke lever i så veldig mange døgn liksom.
 
Ser dere noe? Eller har jeg blitt heeeelt koko på streker?!? Rimelig svak uansett..20230116201645.jpg
 
Har 2 barn fra før naturlig graviditet. Prøvd nr 3 nå i 3 år (endte med ivf) satt inn ett befruktet egg i dag. Er så mye penger man har brukt på tester, el tester er positive men man trenger ikke ha egg fordet. Så mange har det vanskelig med å bli gravide helt utrolig etter å ha snakket med fertilitetsklinikkene, jeg slet nå med nr 3 derfor tok vi prøverør men sykehuset sa er mange i 20 åra å som ender i det. Å tester kan være falske, å el tester uten el i el løsninga. Lykke til alle♥️Skal teste meg selv om 7 dager etter innsett i dag
 
Hei testtøser :D
Noen som har opplevd at disse viser falsk positiv? Ser en svaaak strek, men mensen skulle ha vært der for 3 uker siden :dead: Syns kanskje den er litt for svak.
 

Vedlegg

  • 052D2FAF-8D82-4A2F-BAFE-AB51C03ED891.jpeg
    052D2FAF-8D82-4A2F-BAFE-AB51C03ED891.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 108
  • BA745EF2-D1A8-4149-B6A0-E7E2CCCB53C7.jpeg
    BA745EF2-D1A8-4149-B6A0-E7E2CCCB53C7.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 106
Hei testtøser :D
Noen som har opplevd at disse viser falsk positiv? Ser en svaaak strek, men mensen skulle ha vært der for 3 uker siden :dead: Syns kanskje den er litt for svak.
Har bare prøvd én pakke med de, og de viste aldri antydning til strek! Men hører de er syykt treige da. Hvis du er så langt over IKM kan du jo potensielt også være så langt på vei at du har så høy HCG at testen ikke oppfatter det liksom o_O
 
Hei testtøser :D
Noen som har opplevd at disse viser falsk positiv? Ser en svaaak strek, men mensen skulle ha vært der for 3 uker siden :dead: Syns kanskje den er litt for svak.
Kanskje du bør kontakte legen din og få tatt en blodprøve for å måle hcg? Hvis du er så lenge over ikm, så er du enten gravid eller så kan det være noe annet som er galt kanskje.. Står jo på disse gtestene at hvis tr ikke kommer og du tester negativt, bør du kontakte legen din, så hadde jeg vært deg hadde jeg gjort det ❤️
 
Har bare prøvd én pakke med de, og de viste aldri antydning til strek! Men hører de er syykt treige da. Hvis du er så langt over IKM kan du jo potensielt også være så langt på vei at du har så høy HCG at testen ikke oppfatter det liksom o_O
Kanskje det, nå brukte jeg heller ikke morgen urin, så blir å ta test i mårra med et annet merke.
 
Kanskje du bør kontakte legen din og få tatt en blodprøve for å måle hcg? Hvis du er så lenge over ikm, så er du enten gravid eller så kan det være noe annet som er galt kanskje.. Står jo på disse gtestene at hvis tr ikke kommer og du tester negativt, bør du kontakte legen din, så hadde jeg vært deg hadde jeg gjort det ❤️
Tenker at jeg ringer legen i mårra og spør om blodprøve :) Kommer også til å ta ny test.
 
Hei testtøser :D
Noen som har opplevd at disse viser falsk positiv? Ser en svaaak strek, men mensen skulle ha vært der for 3 uker siden :dead: Syns kanskje den er litt for svak.
Oppdatering: i dag mårres var testen enda svakere. Så har det vært noe, så regner jeg med at det ikke gikk helt veien denne gang!
Men tar en ny test i mårra for sikkerhets skyld :D
 
Back
Topp