Oss testetøser imellom

Litt tydeligere strek. Men den øverste og nederste har gått ut på dato for 2 år siden
 

Vedlegg

  • 20230115175451.jpg
    20230115175451.jpg
    445,5 KB · Visninger: 98
Her snakker vi testetøs altså! Det er jo hele 3 timer siden sist :hilarious: :hilarious:
 

Vedlegg

  • 20230115205024.jpg
    20230115205024.jpg
    510,1 KB · Visninger: 117
Leste en forskningsartikkel der det sto "Technically, implantation is supposed to happen at 9 days after ovulation. But the actual range is 6 – 12 DPO, and 84% occurs between 8 – 10 DPO." Så det er egentlig uvanlig å teste positivt og ha nok hcg så tidlig :)
Dårlig for meg med lutealfase på 8 dager da, blastocysten blir jo bare spylt ut før den får festet seg :hilarious:
 
Ååå, dere da :Heartred jeg tør ikke tro på det før den blir mye sterkere, og en annen test sier det samme, det har vært så mye tull nå..
Gruer meg til å teste i morgen, er så redd streken er borte
 
Har du sjekket progesteronet ditt? Jeg hadde samme utfordring, og får nå prog for å forlenge lutealfase.
Da bør du sjekke progesteronet ditt, om du ikke har gjort det allerede. Jeg har lutealfase på 10 dager, fikk progesteronstøtte og ble gravid på 2. syklusen på det☺️
Brukte progesteron med sist svangerskap, må prøve på egenhånd en stund denne gangen før jeg kan få utredning siden jeg har ett levende født barn og fremdeles produserer melk. Går privat etterhvert dersom det skulle ta tid, men vil helst unngå det grunnet økonomi. Vil også helst slippe progesteron siden jeg hadde HG sist og progesteron kan gjøre det verre.
 
52084D06-19F3-44F4-B884-DE4F2E709D38.jpeg

Sjekk den økningen på tre timer! Tipper el skjer i dag/i morgen.

Passer sykt dårlig at mannen ligger rett ut med magesjuke pga bivirkninger av andre medisiner, men håper pillene han har fått mot bivirkningene hjelper slik at vi kan legge aksjer i kveld. La i går kveld også. Typisk at sånt skjer, når jeg ENDELIG har el tidlig/til normal tid. Det er til å grine av.
 
Vis vedlegget 396835
Sjekk den økningen på tre timer! Tipper el skjer i dag/i morgen.

Passer sykt dårlig at mannen ligger rett ut med magesjuke pga bivirkninger av andre medisiner, men håper pillene han har fått mot bivirkningene hjelper slik at vi kan legge aksjer i kveld. La i går kveld også. Typisk at sånt skjer, når jeg ENDELIG har el tidlig/til normal tid. Det er til å grine av.
Du har gode sjangser da, om dere la inn i går :D
 
Back
Topp